Досліджено дискусійні аспекти розуміння художньої концепції вокального циклу Даріюса Мійо «Сільськогосподарські Машини» (Machines Agricoles, ор. 56, 1919). Окреслено,
що в більшості робіт вокальний цикл Мійо постає як ...
Систематизовано джерелознавчі та аналітичні спостереження щодо комплекту рукописних поголосників хорових творів другої половини XVIII століття, який зберігається в
Центральному державному архіві-музеї літератури та мистецтва ...
Розглянуто специфіку комунікаційних стратегій сучасних виконавців у контексті медіатизації культурного середовища. Паралельно з кризою «старіння аудиторії» класичної
музики у концертних залах, загрозою її поступового ...
У статті охарактеризовано специфіку рецепції літанії як богослужбового жанру в церковній практиці Унійної Церкви Речі Посполитої ХVІІ–ХVІІІ століть, розкрито особливості
перекладів латинського тексту літанії церковнослов’янською ...
Розглянуто основні часові співвідношення між аудіо- та відеоскладовими у презентаціях власних творів українських композиторів (на прикладі музики Ю. Іщенка та
С. Луньова). Використано методи порівняльного аналізу, аналогії. ...
Розкрито інтерпретаційні можливості нової української музики на прикладі творчості
відомої композиторки сучасності Кармелли Цепколенко –– яскравої представниці та продовжувачки традицій одеської композиторської школи. В ...
Розглянуто історичний контекст та процес заснування двох ансамблів: Національного
Заслуженого Академічного Українського Народного хору України імені Григорія Верьовки
та польського Ансамблю Пісні і Танцю «Шльонск» імені ...
Актуальність теми пропонованої наукової розвідки полягає у пошуку нових ракурсів
осмислення явища програмності у творчості французьких композиторів-клавесиністів першої третини ХVIII століття. На матеріалі однієї з ...
Комплексно проаналізовано перший масштабний опус Левка Колодуба — симфонічну
поему «Великий каменяр» (1953), якій 2023 року виповнилося 70 років. Це був ювілейний
рік ще й для кількох опосередковано пов’язаних подій: ...
Актуальність теми пропонованої розвідки обумовлена сучасними очікуваннями музичної науки щодо адекватного відображення у її поняттєво-термінологічному апараті медійної
реальності музичних феноменів новомодерного часу. ...
Розглянуто онтологічні параметри національної ідентифікації музичного виконавства
академічної традиції. У руслі сучасних процесів культурної глобалізації та музичнопрофесійної уніфікації виділено національно-характерні ...
Соломонова, Ольга Борисівна(Видавництво НМАУ ім. П.І. Чайковського, 2024-11-28)
Представлено феномен української академічної музики в аспекті національної ідентичності. З акцентом на диференціації понять національна ідентичність і національна ідентифікація надано їх робочі дефініції. Виявлено специфіку ...