Досліджено дискусійні аспекти розуміння художньої концепції вокального циклу Даріюса Мійо «Сільськогосподарські Машини» (Machines Agricoles, ор. 56, 1919). Окреслено,
що в більшості робіт вокальний цикл Мійо постає як ...
Систематизовано джерелознавчі та аналітичні спостереження щодо комплекту рукописних поголосників хорових творів другої половини XVIII століття, який зберігається в
Центральному державному архіві-музеї літератури та мистецтва ...
Розглянуто специфіку комунікаційних стратегій сучасних виконавців у контексті медіатизації культурного середовища. Паралельно з кризою «старіння аудиторії» класичної
музики у концертних залах, загрозою її поступового ...
У статті охарактеризовано специфіку рецепції літанії як богослужбового жанру в церковній практиці Унійної Церкви Речі Посполитої ХVІІ–ХVІІІ століть, розкрито особливості
перекладів латинського тексту літанії церковнослов’янською ...
Розглянуто основні часові співвідношення між аудіо- та відеоскладовими у презентаціях власних творів українських композиторів (на прикладі музики Ю. Іщенка та
С. Луньова). Використано методи порівняльного аналізу, аналогії. ...
Розкрито інтерпретаційні можливості нової української музики на прикладі творчості
відомої композиторки сучасності Кармелли Цепколенко –– яскравої представниці та продовжувачки традицій одеської композиторської школи. В ...
Розглянуто історичний контекст та процес заснування двох ансамблів: Національного
Заслуженого Академічного Українського Народного хору України імені Григорія Верьовки
та польського Ансамблю Пісні і Танцю «Шльонск» імені ...
Актуальність теми пропонованої наукової розвідки полягає у пошуку нових ракурсів
осмислення явища програмності у творчості французьких композиторів-клавесиністів першої третини ХVIII століття. На матеріалі однієї з ...
У роботі здійснено культурологічний аналіз феномену інформаційної війни як складової сучасного культурфілософського дискурсу. Особливу увагу приділено культурно-мистецьким проєктам як засобам репрезентації травматичного ...
У магістерській науковій роботі досліджується зв'язок мистецтва, пам'яті та колективної травми через призму музичного театру, зокрема опери Віктора Ульмана «Імператор Атлантиди». Актуальність зумовлена необхідністю ...
У дослідженні осмислюється партисипативне мистецтво як значущий прояв сучасної культурної динаміки, що трансформує уявлення про авторство, глядацьку позицію та межі між митцем і аудиторією. Вивчено витоки та розвиток ...
Запропонована робота являє собою спробу осмислення Буття Міфу з позиції у-міфі, що означає: відповісти на питання «який стан справ [щодо міфу] у мені?» Питання міфу та міфо-екзистенції відкриває нам горизонт осмислення ...
The paper examines the genre and expressive-stylistic concept of Vitaliy Kyreyko’s piano works on the example of his
Ukrainian passacaglia, as well as its role and place in the history of Ukrainian culture of the twentieth ...
У статті висвітлено специфіку письма та еволюцію стилю українського композитора Віталія Дмитровича Кирейка (1926–2016). Зокрема, жанрово-драматургічні особливості усіх тринадцяти фортепіанних сонат,
написаних упродовж ...
The article examines the performing style of contemporary choral conductors, including their typology and evolution in the modern artistic space. It explores the theoretical foundation and definitions of conducting styles ...
Комплексно проаналізовано перший масштабний опус Левка Колодуба — симфонічну
поему «Великий каменяр» (1953), якій 2023 року виповнилося 70 років. Це був ювілейний
рік ще й для кількох опосередковано пов’язаних подій: ...
Актуальність теми пропонованої розвідки обумовлена сучасними очікуваннями музичної науки щодо адекватного відображення у її поняттєво-термінологічному апараті медійної
реальності музичних феноменів новомодерного часу. ...
The academic paper considers the imagological approach to musical works,
characterized by priority attention to the identification of stereotypes used by the
author. Imagology entered the postmodern discourse in the ...