Опозиція «своє – чуже» є одним з критеріїв, за яким певні людські спільноти відокремлюють
себе від інших. «Свої» гуртуються навколо певного центру або території. Цей принцип діє і на
полі етнічної музики. Тема актуалізувалася ...
Стаття присвячена огляду колекції багатоканальних аудіозаписів народного багатоголосся,
яке зафіксували в своїх експедиціях співробітники та студенти Національної музичної академії
України імені П. І. Чайковського.
При ...
У статті представлено весільну пісенно-обрядову традицію частини українського Полісся,
розташованої у пониззі Прип’яті та її приток — річок Уж і Тетерів. Це північні землі сучасної
Київщини. До недавнього часу весільна ...
Дослідження наративу козацького духу в сучасній українській культурі, зокрема у музичній
індустрії, зумовлено його актуалізацією в медійному просторі, особливо під час
повномасштабного вторгнення росії на територію ...
У статті представлено досвід розробки та впровадження серверної інфраструктури для зберігання цифрових аудіовізуальних колекцій українського музичного фольклору. Особливу увагу
приділено технічним аспектам збереження, ...
У статті досліджуються весільні наспіви, що побутують на одній з локальних територій степової України – у басейнах річок Орелі, Вовчої та Сіверського Дінця. Ці землі знаходяться на межі
між Слобідщиною та Середньою ...
У пропонованій статті висвітлено особистість і творчу діяльність славетного гуцульського скрипаля Івана Меніва «Менюка» (1910–1984). Дослідження охоплює біографічні відомості про музиканта; жанрову класифікацію його ...
У статті розглядаються історія та форми фольклорного ревівалізму в його соціокультурному
контексті та проводяться паралелі між його проявами в різних країнах і різних історичних епохах.
Послідовно аналізується американський ...