Короткий опис(реферат):
Розкрито інтерпретаційні можливості нової української музики на прикладі творчості
відомої композиторки сучасності Кармелли Цепколенко –– яскравої представниці та продовжувачки традицій одеської композиторської школи. В центрі дослідження — її твір «Той,
що виходить з кола» для баяна соло (1994), замовлений автором статті та виконаний як світова прем’єра у грудні того ж року в Одесі в рамках реалізації довгострокового мистецького
проєкту «Український модерн-баян як феномен світового мистецтва».
Аналіз композиції доводить, що світ нової української музики відкриває безліч можливостей для пошуку нових смислів в інтерпретаціях творів пост- і метамодерну. Художній
зміст аналізованого опусу, написаного у стилістиці «нової складності» з ознаками «відкритості тексту», завдяки виконавській майстерності постійно змінюється і породжує нові сенси в
умовах сучасної комунікації. Виявлено жанрово-стильові, образно-змістовні особливості
твору в композиторській, виконавсько-музикознавчій та відеооператорській проєкціях. Розглянуто можливості технічної (електронної) візуальної інтерпретації у пролонгації життя музичного твору в інших медійних іпостасях, враховуючи специфічні ресурси сучасного мультимедійного інформаційного простору, швидкість донесення інформації, дієвість та ефективність популяризації мистецьких та культурних артефактів, посилення їхнього впливу на
свідомість та духовність людини сьогодення. Головну роль в цьому процесі відіграє людинамитець, яка творить та інтерпретує в умовах викликів глобального сучасного світу з його
конфліктністю, поляризацією та відчуттям фаталізму