Короткий опис(реферат):
Актуальність теми пропонованої розвідки обумовлена сучасними очікуваннями музичної науки щодо адекватного відображення у її поняттєво-термінологічному апараті медійної
реальності музичних феноменів новомодерного часу. Ключовим у цьому сенсі є феномен
музичного твору в аспекті осмислення його онтології як медіатексту. Явище медіатексту музичного твору розглядається у генетичній взаємопов’язаності з його медіумтекстами. Аналітичною опорою міркувань, викладених у науковій розвідці, є праці українського вченогомузиколога, фундатора української школи музичної інтерпретації Віктора Москаленка. Суттєвим підґрунтям теоретичних узагальнень стали здобутки сучасного філософськосоціологічного дискурсу, зокрема окремі положення робіт Мішеля Фуко, Мішеля Маффесолі, Жака Лакана, Джоджо Агамбена та ін., власні наукові позиції та матеріали музичноемпіричного досвіду, структурованого на основі музично-виконавської практики видатних
музикантів-інтерпретаторів ХХ—ХХІ століть. Застосована у науковій розвідці комплексна
наукова методологія, що поєднує методи емпіричних спостережень за композиторською та
виконавською практикою музичної діяльності, дискурс-аналізу, компаративістики та музикологічних теоретичних узагальнень поглиблює розуміння механізмів музичної творчості у
площині медіаонтології музичного твору, що дозволяє досягнути мети — обґрунтувати смислове наповнення та конкретизувати аналітичний ресурс понять медіатексту та медіумтексту
музичного твору. Наукову новизну викладених міркувань обумовлює введення в науковий
обіг понять медіатексту та медіумтекту музичного твору. У резюме підсумовуються результати дослідження, вказується на перспективність музикологічного розгляду музичних феноменів в аспекті їх медійної онтології та обґрунтовуються поняття медіатексту та медіумтексту музичного твору. Проведене дослідження відкриває перспективи для подальшої розбудови музичного медіадискурсу та осмислення музичних феноменів з врахуванням їх сучасної
ноуменальної медіаспецифіки