Короткий опис(реферат):
Розглянуто витоки і початковий період формування класів фагота у Паризькій консерваторії. Проаналізовано ранні етапи процесу становлення французької фаготної школи. Показано роль метриз і військових оркестрів у підготовці виконавців на фаготі до початку революційних подій 1789 року. Виявлено вплив церковної музично-освітньої системи на професіоналізацію світського інструментального і вокального виконавства і її значення у творчому становленні визначних французьких фаготистів у другій половині ХVIII — початку XIX століття. Розкрито сутність ідеологічних і політичних чинників Французької революції у створенні нової демократичної системи професійної музичної освіти, що гарантувала її доступність для широких верств населення та безкоштовність навчання на конкурентних засадах. Досліджено хронологію започаткування і розвитку класів фагота на шляху професіоналізації виконавства на духових інструментах в музичній школі Національної гвардії, Національному інституті музики і Паризькій консерваторії. Висвітлено особливості впровадження конкурсної системи фахової підготовки інструменталістів і формування дидактичних матеріалів для забезпечення навчального процесу у Паризькій консерваторії. Підкреслено інноваційність «Школи гри для фагота» Е. Озі — офіційно затвердженого навчального посібника для освоєння інструмента і розвитку виконавської майстерності студентів консерваторії. Визначено роль Е. Озі у створенні класів фагота у Паризькій консерваторії і заснуванні французької виконавської школи.