Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Касьянова, Олена
dc.date.accessioned 2024-10-18T10:13:01Z
dc.date.available 2024-10-18T10:13:01Z
dc.date.issued 2021-10-21
dc.identifier.issn 0130-5298
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/277
dc.description.abstract Розглянуто процес підготовки доктора мистецтва з музичної режисури в контексті інтеграції України у європейський освітній і мистецький простір. Актуальність дослідження – потреба підготовки висококваліфікованих професіоналів в умовах соціокультурних викликів сьогодення, здатних генерувати креативні ідеї у втіленні творчих проєктів, спроможних швидко реагувати на зміни ринку театральних послуг, бути конкурентоспроможними у швидкоплинному часопросторі. Наукова новизна – окреслення концепту формування фахових компетентностей митця у синтезі вітчизняних традицій і зарубіжних новацій з урахуванням специфіки ментального сприйняття творів українським глядачем. Мета розвідки – визначити специфіку інтегративної освітньо-творчої підготовки доктора мистецтва з музичної режисури в контексті світових тенденцій розвитку музичного театру. Методологія – застосування комплексного міжгалузевого підходу на основі синтезу системного аналізу (концепт сучасної режисури у новій парадигматиці музичного театру) та структурно-функціонального методу (алгоритм інтегративної підготовки доктора мистецтва у творчій аспірантурі). Основні результати й висновки. Вплив глобалізаційно-інтеграційних процесів позначився на зміні парадигматики музично-театрального мистецтва: у позитивному сенсі – інформаційному обміні досвідом, професійному зростанні митців, застосуванні арттехнологій, спільному вирішенні нагальних проблем; у негативному – домінуванні зарубіжного репертуару над вітчизняним із пріоритетом іншомовного контенту, комерціалізації театру, зміні ціннісних орієнтацій, гедоністичній спрямованості трактувань творів. Чинники впливу на сучасну музичну режисуру полягають у необхідності пошуків засобів виразності для адекватного сприйняття українським глядачем іншомовного тексту, поєднанні естетикоціннісного аспекту з фінансово-економічним контентом вистави, неприпустимості вульгаризованих трактувань творів, опануванні прийомами художньої реконструкції, автентичного, модернового, арттехнологічного вирішення вистав, засвоєнні специфіки танцопери, міжнародних і фестивальних проєктів. Концепт підготовки доктора мистецтва з музичної режисури передбачає творче переосмислення світових інноваційних режисерських практик на вітчизняному ґрунті з урахуванням особливостей української ментальності, культурних традицій, досягнень національних освітньої і мистецької шкіл із поступовою інтеграцією у європейський простір. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries Українське музикознавство;47
dc.subject глобалізаційно-інтеграційні процеси uk_UA
dc.subject художня культура uk_UA
dc.subject музично-театральне мистецтво uk_UA
dc.subject музична режисура uk_UA
dc.subject мистецька освіта uk_UA
dc.subject доктор мистецтва uk_UA
dc.title Концепт підготовки доктора мистецтва з музичної режисури uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi 10.31318/0130-5298.2021.47.256713
dc.identifier.udc 378.245:7]:[78:792.071.2.027


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу