Короткий опис(реферат):
Метою наукового обґрунтування творчого мистецького проєкту є комплексне дослідження категорій концертності та камерності в аспекті виконавського стилю піаніста, визначення художньо-виконавських засобів втілення названих категорій в різностильових фортепіанних творах композиторів різних епох.
У першому розділі аналізовано основні поняття, які стосуються проблемного корпусу роботи: стилю як такого, виконавського стилю, концертності, камерності. Визначено ряд теоретичних засад, спрямованих на усвідомлення специфіки виконавського стилю як комплексу сталих виконавських засобів і особистісних характеристик, притаманних конкретному виконавцю чи виконавській школі. Досліджено категорії концертності та камерності як музично-естетичних феноменів, з метою виявлення основних параметрів відповідних стилів виконавства.
У другому розділі проаналізовано представлені у творчому мистецькому проєкті різностильові фортепіанні твори композиторів XIX-XXI століть в аспекті взаємодії виявлених показників концертності та камерності. Підкреслено ключову роль індивідуальності виконавця при відтворенні характеристик камерності та концертності у процесі інтерпретації твору. Виокремлено та зосереджено увагу на технічних і художніх прийомах відтворення концертного
та камерного виконавського стилів. Підкреслено вагомість визначення змістів виконуваних творів та їх втілення виконавцем-інтерпретатором в актуальному концертному житті.