dc.contributor.author |
Овчаренко-Пєшкова, Олена Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-16T12:11:40Z |
|
dc.date.available |
2025-10-16T12:11:40Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Овчаренко-Пєшкова О.С. Концертність та камерність як фундаментальні складові виконавського стилю піаніста (на матеріалі музики XIX- XXI століття). Кваліфікаційна наукова праця на здобуття творчого ступеня доктора мистецтва за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво». — Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського, Міністерство культури та інформаційної політики України. Київ, 2025. 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1037 |
|
dc.description.abstract |
Метою наукового обґрунтування творчого мистецького проєкту є комплексне дослідження категорій концертності та камерності в аспекті виконавського стилю піаніста, визначення художньо-виконавських засобів втілення названих категорій в різностильових фортепіанних творах композиторів різних епох.
У першому розділі аналізовано основні поняття, які стосуються проблемного корпусу роботи: стилю як такого, виконавського стилю, концертності, камерності. Визначено ряд теоретичних засад, спрямованих на усвідомлення специфіки виконавського стилю як комплексу сталих виконавських засобів і особистісних характеристик, притаманних конкретному виконавцю чи виконавській школі. Досліджено категорії концертності та камерності як музично-естетичних феноменів, з метою виявлення основних параметрів відповідних стилів виконавства.
У другому розділі проаналізовано представлені у творчому мистецькому проєкті різностильові фортепіанні твори композиторів XIX-XXI століть в аспекті взаємодії виявлених показників концертності та камерності. Підкреслено ключову роль індивідуальності виконавця при відтворенні характеристик камерності та концертності у процесі інтерпретації твору. Виокремлено та зосереджено увагу на технічних і художніх прийомах відтворення концертного
та камерного виконавського стилів. Підкреслено вагомість визначення змістів виконуваних творів та їх втілення виконавцем-інтерпретатором в актуальному концертному житті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
виконавський стиль |
uk_UA |
dc.subject |
піанізм |
uk_UA |
dc.subject |
концертність |
uk_UA |
dc.subject |
камерність |
uk_UA |
dc.subject |
інтерпретація |
uk_UA |
dc.subject |
композитор-виконавець |
uk_UA |
dc.subject |
виконавець-артист |
uk_UA |
dc.subject |
виконавські завдання |
uk_UA |
dc.title |
Концертність та камерність як фундаментальні складові виконавського стилю піаніста (на матеріалі музики XIX- XXI століття) |
uk_UA |
dc.type |
Dissertation |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
78.091:785.7:78.036]78.071.2:780.616.432(043) |
|