Repository of the Ukrainian
National Tchaikovsky Academy
of Music

Концертність та камерність як фундаментальні складові виконавського стилю піаніста (на матеріалі музики XIX- XXI століття)

Show simple item record

dc.contributor.author Овчаренко-Пєшкова, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-10-16T12:11:40Z
dc.date.available 2025-10-16T12:11:40Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Овчаренко-Пєшкова О.С. Концертність та камерність як фундаментальні складові виконавського стилю піаніста (на матеріалі музики XIX- XXI століття). Кваліфікаційна наукова праця на здобуття творчого ступеня доктора мистецтва за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво». — Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського, Міністерство культури та інформаційної політики України. Київ, 2025. 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1037
dc.description.abstract Метою наукового обґрунтування творчого мистецького проєкту є комплексне дослідження категорій концертності та камерності в аспекті виконавського стилю піаніста, визначення художньо-виконавських засобів втілення названих категорій в різностильових фортепіанних творах композиторів різних епох. У першому розділі аналізовано основні поняття, які стосуються проблемного корпусу роботи: стилю як такого, виконавського стилю, концертності, камерності. Визначено ряд теоретичних засад, спрямованих на усвідомлення специфіки виконавського стилю як комплексу сталих виконавських засобів і особистісних характеристик, притаманних конкретному виконавцю чи виконавській школі. Досліджено категорії концертності та камерності як музично-естетичних феноменів, з метою виявлення основних параметрів відповідних стилів виконавства. У другому розділі проаналізовано представлені у творчому мистецькому проєкті різностильові фортепіанні твори композиторів XIX-XXI століть в аспекті взаємодії виявлених показників концертності та камерності. Підкреслено ключову роль індивідуальності виконавця при відтворенні характеристик камерності та концертності у процесі інтерпретації твору. Виокремлено та зосереджено увагу на технічних і художніх прийомах відтворення концертного та камерного виконавського стилів. Підкреслено вагомість визначення змістів виконуваних творів та їх втілення виконавцем-інтерпретатором в актуальному концертному житті. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject виконавський стиль uk_UA
dc.subject піанізм uk_UA
dc.subject концертність uk_UA
dc.subject камерність uk_UA
dc.subject інтерпретація uk_UA
dc.subject композитор-виконавець uk_UA
dc.subject виконавець-артист uk_UA
dc.subject виконавські завдання uk_UA
dc.title Концертність та камерність як фундаментальні складові виконавського стилю піаніста (на матеріалі музики XIX- XXI століття) uk_UA
dc.type Dissertation uk_UA
dc.identifier.udc 78.091:785.7:78.036]78.071.2:780.616.432(043)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account