Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – встановити вокально-сценічну специфіку сучасного китайського оперного мистецтва у контексті інтерпретації оперних творів Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя. Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає у практичному внеску до галузі музикознавства, у вивченні оперного жанру в цілому та у комплексному підході до вивчення взаємодії європейської опери XVIII століття із сучасним китайським вокальним мистецтвом. Серед ключових факторів наукової новизни роботи можна виділити музикознавче осмислення жанру опери в контексті китайського вокально-сценічного мистецтва; перше музикознавчо-інтерпретаційне осмислення оперних опусів Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя століття крізь призму сценічних виконань на головних оперних сценах китайськими сучасними вокалістами, практичне втілення результатів дослідження у навчальному процесі, адже дослідження виявляє маловідомі аспекти впливу західних музичних форм на китайських виконавців, що допомагає глибше зрозуміти процеси культурного обміну та адаптації у сфері музики. Результати дослідження підтвердили, що сучасні китайські виконавці не лише опановують європейську вокальну техніку, а й органічно інтегрують її у власну музичну традицію. Використання китайських вокальних прийомів у виконанні опер Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя збагачує їх емоційне наповнення та сценічну виразність. Дисертаційне дослідження сприяє формуванню нового підходу до інтерпретації оперного репертуару, в якому культурна ідентичність відіграє важливу роль.