dc.contributor.author |
Ма Юйцзяо |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-16T12:03:50Z |
|
dc.date.available |
2025-10-16T12:03:50Z |
|
dc.date.issued |
2025-10-16 |
|
dc.identifier.citation |
Ма Юйцзяо. Опери Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя: виконавська специфіка сучасних китайських співаків : дисертація … доктора філософії / Ма Юйцзяо ; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. – Київ, 2025. – 206 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1017 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – встановити вокально-сценічну специфіку сучасного китайського оперного мистецтва у контексті інтерпретації оперних творів Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя. Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає у практичному внеску до галузі музикознавства, у вивченні оперного жанру в цілому та у комплексному підході до вивчення взаємодії європейської опери XVIII століття із сучасним китайським вокальним мистецтвом. Серед ключових факторів наукової новизни роботи можна виділити музикознавче осмислення жанру опери в контексті китайського вокально-сценічного мистецтва; перше музикознавчо-інтерпретаційне осмислення оперних опусів Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя століття крізь призму сценічних виконань на головних оперних сценах китайськими сучасними вокалістами, практичне втілення результатів дослідження у навчальному процесі, адже дослідження виявляє маловідомі аспекти впливу західних музичних форм на китайських виконавців, що допомагає глибше зрозуміти процеси культурного обміну та адаптації у сфері музики. Результати дослідження підтвердили, що сучасні китайські виконавці не лише опановують європейську вокальну техніку, а й органічно інтегрують її у власну музичну традицію. Використання китайських вокальних прийомів у виконанні опер Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя збагачує їх емоційне наповнення та сценічну виразність. Дисертаційне дослідження сприяє формуванню нового підходу до інтерпретації оперного репертуару, в якому культурна ідентичність відіграє важливу роль. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
The Operas of Wolfgang Amadeus Mozart and George Frideric Handel: Specifics of Performance by Contemporary Chinese Singers |
uk_UA |
dc.subject |
опера XVIII століття |
uk_UA |
dc.subject |
опери В.А. Моцарта |
uk_UA |
dc.subject |
Моцарт, Вольфганг Амадей |
uk_UA |
dc.subject |
опери Г.Ф. Генделя |
uk_UA |
dc.subject |
китайське вокальне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
інтерпретація |
uk_UA |
dc.subject |
сценічне втілення |
uk_UA |
dc.subject |
європейська музична традиція |
uk_UA |
dc.subject |
вокальна техніка |
uk_UA |
dc.subject |
культурна адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
взаємопроникнення мистецьких традицій |
uk_UA |
dc.subject |
гендерні аспекти вокального мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
Гендель, Георг Фрідріх |
uk_UA |
dc.title |
Опери Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя: виконавська специфіка сучасних китайських співаків |
uk_UA |
dc.type |
Dissertation |
uk_UA |