Короткий опис(реферат):
Бакалаврська робота присвячена дослідженню фортепіанних тріо Бориса Лятошинського, які розглядаються як важливі етапи в еволюції творчої індивідуальності композитора. Актуальність теми зумовлена необхідністю глибшого осмислення недостатньо вивчених Першого та Другого фортепіанних тріо. У роботі подано огляд історії розвитку жанру фортепіанного тріо та специфіки його еволюції в українській музиці. Особлива увага приділяється становленню творчої особистості Б. Лятошинського та історії написання його Першого тріо в історичному і культурному контексті 1920-х років. Детально аналізуються особливості вирішення проблеми «митець у трагічній ситуації війни» у Другому фортепіанному тріо, створеному в умовах евакуації. Дослідження виявляє новаторські риси жанру, музичної драматургії та стилю в обох творах. Робота має практичне значення, оскільки її результати можуть бути використані в курсах з історії української музики, а також у лекторській, педагогічній та виконавській діяльності. Твір підкреслює глибоко особистісну рефлексію композитора на трагічну дійсність, що виявляється у симфонізації камерного жанру та насиченості музичної тканини філософським змістом.