Короткий опис(реферат):
У статті розкривається функціональне значення мікроструктурного
інтонування як інструменту формування емоційного мислення
музиканта-виконавця. Проведено лінію наукового осмислення дієвості
смислового інтонування крізь призму практичного виконавського
досвіду впровадження теорії виконавської майстерності М. Давидова в
професійну діяльність.
Проаналізовано – технологічність мікроструктурного інтонування
щодо механізмів втілення практично-емоційних сутнісних дій
музиканта-виконавця.
Доведено – процес оволодіння вимовлянням музично-інтонаційних
побудов є перспективною моделлю виховання музиканта-виконавця в
навчальному процесі. Використання формул мікроструктурного
інтонування у практиці музичної педагогіки дієво-ефективне і як
правило діє на усвідомленому і процесуальному підрівнях, що слугує
різнонаправленому розвитку мислення музиканта-виконавця