Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гафич, Максим Ярославович | |
dc.date.accessioned | 2025-07-21T14:22:15Z | |
dc.date.available | 2025-07-21T14:22:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гафич М.Я. Акордеонне мистецтво в розрізі європейських та вітчизняних виконавських традицій: Франція, Італія, Україна. Наукове обґрунтування творчого мистецького проекту на здобуття творчого ступеня доктора мистецтв за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво» (галузь знань 02 «Культура і мистецтво»). — Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Міністерство культури та інформаційної політики України, Київ, 2024. 179 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/816 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – розкрити сутність поняття виконавської акордеонної європейської традиції в аспекті її національних особливостей. Об’єкт дослідження – акордеонне виконавство у сучасних європейських культурно-мистецьких практиках. Предмет дослідження – акордеонне мистецтво Франції, Італії, України: школа, персоналії, жанрово-стильові особливості репертуару. Наукова новизна отриманих результатів та особистий внесок здобувача полягає в тому, що автором вперше здійснюється аналіз акордеонного мистецтва Франції, Італії та України в контексті мистецьких традицій, виконавських практик та жанрово-стильових особливостей на прикладі композиторської й виконавської творчості сучасних митців. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в спецкурсах з історії виконавської майстерності, навчальних програмах закладів освіти мистецького спрямування та у практиці акордеоністів-виконавців. У першому розділі здійснено огляд джерел, які стосуються зазначеної теми, наукової літератури, присвяченої різним аспектам предмету вивчення, уточнено ключові поняття дослідження в контексті проблем, що в ньому досліджуються. У другому розділі встановлено особливості становлення, розвитку та функціонування акордеонного виконавства в інструментальному мистецтві Франції та Італії. Проаналізовано творчість митців, основні тенденції в інструментально-виконавській практиці. У третьому розділі проаналізовано акордеонне мистецтво в контексті європейських та вітчизняних виконавських традицій. Розглянуто творчість Фредеріка Дешампа та Жака Моне в контексті їх композиторської та виконавської діяльності. Також розкрито сутність акордеонної школи Київської консерваторії на прикладі діяльності Євгенії Черказової. У четвертому розділі проаналізовано сучасний репертуар акордеоністів в контексті його жанрово-стильових особливостей. Розглянуто творчість Франка Анжеліса, Лучано Беріо та Володимира Зубицького. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | акордеонне виконавство | uk_UA |
dc.subject | жанрово-стильові особливості акордеонної творчості | uk_UA |
dc.subject | виконавська традиція | uk_UA |
dc.subject | школа акордеонного мистецтва | uk_UA |
dc.title | Акордеонне мистецтво в розрізі європейських та вітчизняних виконавських традицій: Франція, Італія, Україна | uk_UA |
dc.type | Dissertation | uk_UA |
dc.identifier.udc | 780.647.2:7.03:7.071.2(44)(450)(477)(043) |