dc.contributor.author |
Гафич, Максим Ярославович |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-21T14:22:15Z |
|
dc.date.available |
2025-07-21T14:22:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гафич М.Я. Акордеонне мистецтво в розрізі європейських та вітчизняних виконавських традицій: Франція, Італія, Україна. Наукове обґрунтування творчого мистецького проекту на здобуття творчого ступеня доктора мистецтв за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво» (галузь знань 02 «Культура і мистецтво»). — Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Міністерство культури та інформаційної політики України, Київ, 2024. 179 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/816 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – розкрити сутність поняття виконавської акордеонної європейської традиції в аспекті її національних особливостей.
Об’єкт дослідження – акордеонне виконавство у сучасних європейських культурно-мистецьких практиках.
Предмет дослідження – акордеонне мистецтво Франції, Італії, України: школа, персоналії, жанрово-стильові особливості репертуару.
Наукова новизна отриманих результатів та особистий внесок здобувача полягає в тому, що автором вперше здійснюється аналіз акордеонного мистецтва Франції, Італії та України в контексті мистецьких традицій, виконавських практик та жанрово-стильових особливостей на прикладі композиторської й виконавської творчості сучасних митців.
Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в спецкурсах з історії виконавської майстерності, навчальних програмах закладів освіти мистецького спрямування та у практиці акордеоністів-виконавців.
У першому розділі здійснено огляд джерел, які стосуються зазначеної теми, наукової літератури, присвяченої різним аспектам предмету вивчення, уточнено ключові поняття дослідження в контексті проблем, що в ньому досліджуються.
У другому розділі встановлено особливості становлення, розвитку та функціонування акордеонного виконавства в інструментальному мистецтві Франції та Італії. Проаналізовано творчість митців, основні тенденції в інструментально-виконавській практиці.
У третьому розділі проаналізовано акордеонне мистецтво в контексті європейських та вітчизняних виконавських традицій. Розглянуто творчість Фредеріка Дешампа та Жака Моне в контексті їх композиторської та виконавської діяльності. Також розкрито сутність акордеонної школи Київської консерваторії на прикладі діяльності Євгенії Черказової.
У четвертому розділі проаналізовано сучасний репертуар акордеоністів в контексті його жанрово-стильових особливостей. Розглянуто творчість Франка Анжеліса, Лучано Беріо та Володимира Зубицького. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
акордеонне виконавство |
uk_UA |
dc.subject |
жанрово-стильові особливості акордеонної творчості |
uk_UA |
dc.subject |
виконавська традиція |
uk_UA |
dc.subject |
школа акордеонного мистецтва |
uk_UA |
dc.title |
Акордеонне мистецтво в розрізі європейських та вітчизняних виконавських традицій: Франція, Італія, Україна |
uk_UA |
dc.type |
Dissertation |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
780.647.2:7.03:7.071.2(44)(450)(477)(043) |
|