Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Литвинова, Софія | |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T09:48:22Z | |
dc.date.available | 2025-07-03T09:48:22Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Литвинова С. Д. Еміграція митця як явище музичної культури: еволюція музичних інтерпретацій Володимира Горовиця протягом життя піаніста на батьківщині та за кордоном : дипломна [бакалаврська] робота / Литвинова Софія Дмитрівна; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Історико-теоретичний факультет, Кафедра теорії та історії культури ; науковий керівник Сергій Витальйович Тишко. – Київ, 2025. – 67 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/790 | |
dc.description.abstract | Дана робота є спробою комплексного культурологічного осмислення виконавського феномену Володимира Горовиця крізь призму еволюції його інтерпретацій у контексті соціокультурних трансформацій ХХ століття. В центрі уваги – процес поступового становлення й змін музичного стилю піаніста, зумовлених впливом культурного середовища, історичних обставин та естетичних тенденцій його часу. У дослідженні застосовано культурологічний підхід до аналізу виконавської манери Горовиця як феномену, що відображає культурні зсуви епохи. Особлива увага приділена порівнянню ранніх і пізніх інтерпретацій творів Шопена, Ліста, Бетховена та Рахманінова що дозволило простежити динаміку змін у художньому мисленні митця. Аналіз показує, що музика у виконанні Горовиця не є лише мистецтвом техніки, а постає як форма культурної комунікації та глибокого духовного переживання. Інтерпретації Горовиця розглядаються як культурні маркери, що виявляють діалог між традицією й інновацією, між академічністю й індивідуальністю. У цьому сенсі творчість піаніста осмислюється як форма культуротворення, де музика стає інструментом рефлексії над сучасністю. Таким чином, бакалаврська робота є не лише спробою музикознавчого аналізу, а й культурологічним дослідженням музичного виконавства як живої практики, що вбирає в себе естетичні, ціннісні та світоглядні орієнтири доби. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Горовиць, Володимир | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | фортепіанне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | культуротворення | uk_UA |
dc.subject | музична культура ХХ століття | uk_UA |
dc.title | Еміграція митця як явище музичної культури: еволюція музичних інтерпретацій Володимира Горовиця протягом життя піаніста на батьківщині та за кордоном | uk_UA |
dc.type | Master's thesis | uk_UA |