Repository of the Ukrainian
National Tchaikovsky Academy
of Music

Еміграція митця як явище музичної культури: еволюція музичних інтерпретацій Володимира Горовиця протягом життя піаніста на батьківщині та за кордоном

Show simple item record

dc.contributor.author Литвинова, Софія
dc.date.accessioned 2025-07-03T09:48:22Z
dc.date.available 2025-07-03T09:48:22Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Литвинова С. Д. Еміграція митця як явище музичної культури: еволюція музичних інтерпретацій Володимира Горовиця протягом життя піаніста на батьківщині та за кордоном : дипломна [бакалаврська] робота / Литвинова Софія Дмитрівна; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Історико-теоретичний факультет, Кафедра теорії та історії культури ; науковий керівник Сергій Витальйович Тишко. – Київ, 2025. – 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/790
dc.description.abstract Дана робота є спробою комплексного культурологічного осмислення виконавського феномену Володимира Горовиця крізь призму еволюції його інтерпретацій у контексті соціокультурних трансформацій ХХ століття. В центрі уваги – процес поступового становлення й змін музичного стилю піаніста, зумовлених впливом культурного середовища, історичних обставин та естетичних тенденцій його часу. У дослідженні застосовано культурологічний підхід до аналізу виконавської манери Горовиця як феномену, що відображає культурні зсуви епохи. Особлива увага приділена порівнянню ранніх і пізніх інтерпретацій творів Шопена, Ліста, Бетховена та Рахманінова що дозволило простежити динаміку змін у художньому мисленні митця. Аналіз показує, що музика у виконанні Горовиця не є лише мистецтвом техніки, а постає як форма культурної комунікації та глибокого духовного переживання. Інтерпретації Горовиця розглядаються як культурні маркери, що виявляють діалог між традицією й інновацією, між академічністю й індивідуальністю. У цьому сенсі творчість піаніста осмислюється як форма культуротворення, де музика стає інструментом рефлексії над сучасністю. Таким чином, бакалаврська робота є не лише спробою музикознавчого аналізу, а й культурологічним дослідженням музичного виконавства як живої практики, що вбирає в себе естетичні, ціннісні та світоглядні орієнтири доби. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject Горовиць, Володимир uk_UA
dc.subject інтерпретація uk_UA
dc.subject фортепіанне мистецтво uk_UA
dc.subject культуротворення uk_UA
dc.subject музична культура ХХ століття uk_UA
dc.title Еміграція митця як явище музичної культури: еволюція музичних інтерпретацій Володимира Горовиця протягом життя піаніста на батьківщині та за кордоном uk_UA
dc.type Master's thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account