Репозитарій
Національної музичної академії України
ім. П. І. Чайковського

Нові комунікаційні стратегії сучасних виконавців класичної музики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варданян, Ольга Іванівна
dc.date.accessioned 2025-05-30T10:23:50Z
dc.date.available 2025-05-30T10:23:50Z
dc.date.issued 2023-12-27
dc.identifier.issn 2522-4190
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/749
dc.description.abstract Розглянуто специфіку комунікаційних стратегій сучасних виконавців у контексті медіатизації культурного середовища. Паралельно з кризою «старіння аудиторії» класичної музики у концертних залах, загрозою її поступового вимирання, яку відмічають дослідники та виконавці, в останні два роки спостерігається тенденція збільшення прослуховувань класичної музики на цифрових платформах. За результатами аналізу шведської музичнотехнологічної компанії Epidemic Sound, яка спеціалізується на роялті-фрі саундтреках, виявлено, що використання класичної музики в аудіовізуальному контенті на цифровій платформі YouTube у 2022 році зросло на понад 90%. Це зробило класичну музику найшвидше зростаючим жанром на цій платформі. Метою статті є розкриття механізмів комунікації, які стимулюють збільшення популярності класичної музики на цифрових платформах. Інструментом аналізу обрано поняття «комунікативної стратегії», що є одним з базових у менеджменті та комунікативістиці. Позначено вагому роль візуалізації музики як важливого засобу розширення аудиторії, що пов’язане, з одного боку, з розширенням технологічних можливостей медіакомунікацій, а з іншого — із переважанням рівня «кліпового мислення» серед молоді (так званих поколінь Z та Alfa). За результатами аналізу публічних акаунтів професійних виконавців класичної музики, що мають тисячі чи навіть сотні тисяч підписників на цифрових платформах YouTube та Instagram, виявлено та узагальнено принципи комунікації сучасних виконавців класичної музики з аудиторією. Процес формування індустрії класичної музики, так само як і необхідність популяризації українського музичного академічного мистецтва за кордоном актуалізують проблематику, що досліджується uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject комунікаційна стратегія uk_UA
dc.subject медіатизація культурного простору uk_UA
dc.subject музичне виконавство uk_UA
dc.subject аудиторія класичної музики uk_UA
dc.subject музичний менеджмент uk_UA
dc.subject віртуальний культурний простір uk_UA
dc.subject культурний продукт uk_UA
dc.subject візуалізація музики uk_UA
dc.title Нові комунікаційні стратегії сучасних виконавців класичної музики uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31318/2522-4190.2023.138.294691
dc.identifier.udc 78.011.4:[78.075+78.073+78.071.2]](045)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу