Репозитарій
Національної музичної академії України
ім. П. І. Чайковського

Сучасні форми втілення художніх намірів в концертно-виконавській практиці вокаліста

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заєць, Віталій
dc.contributor.author Заєць, Оксана
dc.contributor.author Бойчук, Антоніна
dc.contributor.author Zaiets, Vitalii
dc.contributor.author Zaiets, Oksana
dc.contributor.author Boichuk, Antonina
dc.date.accessioned 2025-04-30T08:18:04Z
dc.date.available 2025-04-30T08:18:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Заєць В., Заєць О., Бойчук А. Сучасні форми втілення художніх намірів в концертно-виконавській практиці вокаліста. Музичне мистецтво ХХІ століття – історія, теорія, практика: збірник наукових праць інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [загальна редакція та упорядкування А. Душного]. Дрогобич – Кельце – Каунас – Алмати – Банська Бистриця: Посвіт, 2022. Вип. 8. С. 32 - 37 uk_UA
dc.identifier.issn 2518-721X
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/718
dc.description.abstract Митці намагаються шукати свіжі творчі підходи та напрямки у виконавському мистецтві з метою поєднання в одному художньому проекті, здавалося б, несумісних засобів та прийомів, що дозволяє по-новому розкрити зміст, задум, ідею музичного твору. До таких засобів належить весь комплекс кінетичних і фонічних явищ та ряд семантичних маркерів, які супроводжують музичне мовлення, доповнюючи й уточнюючи його. Однак, слід розчленовувати взаємодію мовленнєвих і немовленнєвих сигналів, які безпосередньо включені у структури музичної мови й мовлення, і які до них не включені, а входять у сфери позамовної поведінки у галузі музики. Ці останні, як правило, щільно пов’язані з широкою сферою суспільно-культурної поведінки людини і є безпосереднім об’єктом мистецтвознавчих досліджень. Їх аналіз засвідчує, що проблема театралізації виконавського процесу є актуальною й такою, що потребує ґрунтовного наукового аналізу й дослідження. Таке твердження обумовлене в першу чергу тим, що це питання не достатньо вивчене як на теоретичному рівні – не створено понятійну базу, не в достатній мірі проаналізовано вплив сценічної поведінки виконавця на сприйняття його виступу слухачами в залі, так і на рівні практичного втілення – не завжди в педагогічній та концертно-виконавській практиці зовнішнім проявам емоцій приділяється достатня увага. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Дрогобич : Посвіт uk_UA
dc.subject артистизм uk_UA
dc.subject театралізація uk_UA
dc.subject видовищність uk_UA
dc.title Сучасні форми втілення художніх намірів в концертно-виконавській практиці вокаліста uk_UA
dc.title.alternative Modern forms of embodiment of artistic intentions in concert and performance practice of vocalist uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу