Repository of the Ukrainian
National Tchaikovsky Academy
of Music

Усвідомлене і неусвідомлене в проекції формування виконавської майстерності вокаліста

Show simple item record

dc.contributor.author Заєць, Віталій
dc.contributor.author Заєць, Оксана
dc.date.accessioned 2025-04-30T08:10:35Z
dc.date.available 2025-04-30T08:10:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Заєць В., Заєць О. Усвідомлене і неусвідомлене в проекції формування виконавської майстерності вокаліста. Музичне мистецтво ХХІ століття – історія, теорія, практика: збірник наукових праць інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [загальна редакція та упорядкування А. Душного]. – Дрогобич – Кельце – Каунас – Алмати – Банська Бистриця: Посвіт, 2021. Вип. 7. C. 4-10. uk_UA
dc.identifier.issn 2518-721X
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/712
dc.description.abstract Серед методів і прийомів, якими користується вокальна педагогіка у вихованні та розвитку голосу співака, можна виділити такі, які інтуїтивно організують діяльність голосового апарату, і ті, що діють через сферу усвідомлення. До сфери свідомого можна віднести вплив словом. А до способів, які діють на організацію голосового апарату, в основному інтуїтивно, без активного залучення свідомості, можна віднести вплив за допомогою музичного матеріалу, а також фонетичний метод і показ голосом. Слуховий досвід, звукове середовище визначають запас музичних вражень, а також інтуїтивно знайдених голосових прийомів для їх втілення. У цьому співакові в першу чергу допомагають вправи і вокалізи, які супроводжують його протягом усього творчого життя. Вони є основним засобом набуття навичок, що сприяють подоланню різних труднощів. Саме у вправах особливо ефективно протікає повторення необхідного виду дії з метою її удосконалення. Відсутність у вокалізі слів дає можливість повністю зосередитися на наявних в ньому елементах техніки. Усвідомлене і неусвідомлене (інтуїтивне) своєрідно поєднуються в кожному способі впливу на голосовий апарат, і педагог повинен чітко знати, як їх використати для найбільш ефективного розвитку співака і його голосу. Тільки в їх єдності обумовлюється установка на подальші успіхи у педагогічній і виконавській діяльності. uk_UA
dc.description.abstract Among the methods and techniques used by vocal pedagogy in the education and development of the singer’s voice, we can distinguish those that intuitively organize the activities of the vocal apparatus, and those that operate through the sphere of awareness. The sphere of consciousness can include the infl uence of words. And the methods that affect the organization of the vocal apparatus, mostly intuitively, without the active involvement of consciousness, include the infl uence of musical material, as well as the phonetic method and voice display. Auditory experience, sound environment determine the stock of musical impressions, as well as intuitively found vocal techniques for their implementation. This singer is primarily helped by exercises and vocals, which accompany him throughout his creative life. They are the main means of acquiring skills that help to overcome various diffi culties. It is in the exercises that the repetition of the necessary type of action in order to improve it is especially effective. The absence of words in the vocals makes it possible to fully focus on the existing elements of technology. The conscious and the unconscious (intuitive) are uniquely combined in each way of infl uencing the vocal apparatus, and the teacher must clearly know how to use them for the most effective development of the singer and his voice. Only in their unity the installation on the further successes in pedagogical and executive activity is stipulated. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Дрогобич : Посвіт uk_UA
dc.subject усвідомлені дії uk_UA
dc.subject інтуїція uk_UA
dc.subject технологія uk_UA
dc.subject підсвідомий рівень uk_UA
dc.subject conscious actions uk_UA
dc.subject intuition uk_UA
dc.subject technology uk_UA
dc.subject subconscious level uk_UA
dc.title Усвідомлене і неусвідомлене в проекції формування виконавської майстерності вокаліста uk_UA
dc.title.alternative Conscious and unconscious in the projection of formation of performance skills of the vocalist uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 78.071.2


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account