Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гусарчук, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-20T09:40:56Z | |
dc.date.available | 2025-02-20T09:40:56Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гусарчук Т. В. Особливості музичної інтерпретації канонічного тексту в останньому духовному концерті Артемія Веделя // Молодий вчений. 2018. № 2 (54), лютий. С. 107–113. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/573 | |
dc.description.abstract | Досліджено драматургічні особливості духовного концерту «Ко Господу, внегда скорбіти мі, воззвах» Артемія Веделя. Цьому творові належить особливе місце у спадщині композитора як останньому з відомих нам опусів, який було створеного у листопаді 1798 року, незадовго до подій, що призвели до арешту та довічного ув’язнення митця. В аналізі концерту застосовано герменевтичний підхід. Розглянуто різні тлумачення псалма 119-го та виходячи з його музичної інтерпретації зроблено висновки щодо концепції циклу. Враховуючи обставини, в яких він створювався, та уявлення про особистість композитора, можна стверджувати, що згаданий твір, гостро актуалізуючи морально-етичну проблематику, має автобіографічний підтекст. Своєї черги, це поглиблює наше розуміння того, як позиціонував себе А. Ведель в реаліях його епохи, і, відповідно, наближує до розкриття таємниць його біографії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | духовний концерт | uk_UA |
dc.subject | псалом | uk_UA |
dc.subject | взаємодія слова і музики | uk_UA |
dc.subject | творча спадщина Артемія Веделя | uk_UA |
dc.subject | українське хорове мистецтво | uk_UA |
dc.subject | драматургія твору | uk_UA |
dc.title | Особливості музичної інтерпретації канонічного тексту в останньому духовному концерті Артемія Веделя | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 781.24 |