Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дідок, Сергій Володимирович | |
dc.contributor.author | Богоніс, Петро Леонтійович | |
dc.contributor.author | Пістунова, Тетяна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-13T12:36:39Z | |
dc.date.available | 2025-02-13T12:36:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Дідок С. В. Освітня компонента "диригування" в системі підготовки бандуристів – здобувачів вищої освіти / С. В. Дідок, П. Л. Богоніс, Т. В. Пітунова // Вісник науки та освіти. – 2022. – №6. – С. 114-125. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6165 | |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/438 | |
dc.description.abstract | Розглядається питання формування диригентської техніки студентів-бандуристів першого року навчання у закладі вищої мистецької освіти. Висвітлено мету і завдання освітньої компоненти «Диригування», окреслено традиційні підходи до навчання та визначено інноваційність методики «навчатися диригуванню на практиці» завдяки можливості керувати репетиціями та виступами базової студентської капели (ансамблю) бандуристів. Проаналізовано наочно-практичні методи роботи зі студентом над диригентським жестом та його органікою, а також емоційно-образним сценічним втіленням музичного твору. Визначено, що на першому році опанування названої освітньої компоненти викладач в аудиторії найчастіше використовує пояснювально-ілюстративний метод, як найбільш дійовий і результативний на цьому етапі навчання. Обґрунтовано місце освітньої компоненти «Диригування» у формуванні основних фахових компетентностей майбутніх диригентів оркестру – ансамблю – капели бандуристів. На основі власного педагогічного досвіду та авторських методик, окреслено основні засади опанування комплексу теоретичних понять та практичних навичок мистецтва диригування студентами – бандуристами мистецьких ЗВО першого року навчання. Вивчення освітньої компоненти «Диригування» студентами – бандуристами першого року навчання бакалавратури має бути особисто зорієнтованим на формування фахових компетентностей та набуття мистецько-професійної майстерності, що відповідатиме рівню сучасного диригентського та бандурного виконавства та педагогіки, задля подальшої успішної професійної самореалізації в умовах високого рівня конкурентності на ринку праці. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/index | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник науки та освіти | uk_UA |
dc.subject | диригування | uk_UA |
dc.subject | диригент | uk_UA |
dc.subject | бандурист | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.title | Освітня компонента "диригування" в системі підготовки бандуристів – здобувачів вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Conducting in the System of Training Students – Bandura Players | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52058/2786-6165-2022-6(6)-114-125 | |
dc.identifier.udc | 37.01/.09+78.07 |