Repository of the Ukrainian
National Tchaikovsky Academy
of Music

Освітня компонента "диригування" в системі підготовки бандуристів – здобувачів вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Дідок, Сергій Володимирович
dc.contributor.author Богоніс, Петро Леонтійович
dc.contributor.author Пістунова, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned 2025-02-13T12:36:39Z
dc.date.available 2025-02-13T12:36:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дідок С. В. Освітня компонента "диригування" в системі підготовки бандуристів – здобувачів вищої освіти / С. В. Дідок, П. Л. Богоніс, Т. В. Пітунова // Вісник науки та освіти. – 2022. – №6. – С. 114-125. uk_UA
dc.identifier.issn 2786-6165
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/438
dc.description.abstract Розглядається питання формування диригентської техніки студентів-бандуристів першого року навчання у закладі вищої мистецької освіти. Висвітлено мету і завдання освітньої компоненти «Диригування», окреслено традиційні підходи до навчання та визначено інноваційність методики «навчатися диригуванню на практиці» завдяки можливості керувати репетиціями та виступами базової студентської капели (ансамблю) бандуристів. Проаналізовано наочно-практичні методи роботи зі студентом над диригентським жестом та його органікою, а також емоційно-образним сценічним втіленням музичного твору. Визначено, що на першому році опанування названої освітньої компоненти викладач в аудиторії найчастіше використовує пояснювально-ілюстративний метод, як найбільш дійовий і результативний на цьому етапі навчання. Обґрунтовано місце освітньої компоненти «Диригування» у формуванні основних фахових компетентностей майбутніх диригентів оркестру – ансамблю – капели бандуристів. На основі власного педагогічного досвіду та авторських методик, окреслено основні засади опанування комплексу теоретичних понять та практичних навичок мистецтва диригування студентами – бандуристами мистецьких ЗВО першого року навчання. Вивчення освітньої компоненти «Диригування» студентами – бандуристами першого року навчання бакалавратури має бути особисто зорієнтованим на формування фахових компетентностей та набуття мистецько-професійної майстерності, що відповідатиме рівню сучасного диригентського та бандурного виконавства та педагогіки, задля подальшої успішної професійної самореалізації в умовах високого рівня конкурентності на ринку праці. uk_UA
dc.description.sponsorship http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/index uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вісник науки та освіти uk_UA
dc.subject диригування uk_UA
dc.subject диригент uk_UA
dc.subject бандурист uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.title Освітня компонента "диригування" в системі підготовки бандуристів – здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Conducting in the System of Training Students – Bandura Players uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi https://doi.org/10.52058/2786-6165-2022-6(6)-114-125
dc.identifier.udc 37.01/.09+78.07


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account