dc.contributor.author |
Дідок, Сергій Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Богоніс, Петро Леонтійович |
|
dc.contributor.author |
Пістунова, Тетяна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-13T12:36:39Z |
|
dc.date.available |
2025-02-13T12:36:39Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Дідок С. В. Освітня компонента "диригування" в системі підготовки бандуристів – здобувачів вищої освіти / С. В. Дідок, П. Л. Богоніс, Т. В. Пітунова // Вісник науки та освіти. – 2022. – №6. – С. 114-125. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2786-6165 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/438 |
|
dc.description.abstract |
Розглядається питання формування диригентської
техніки студентів-бандуристів першого року навчання у закладі вищої
мистецької освіти. Висвітлено мету і завдання освітньої компоненти
«Диригування», окреслено традиційні підходи до навчання та
визначено інноваційність методики «навчатися диригуванню на
практиці» завдяки можливості керувати репетиціями та виступами
базової студентської капели (ансамблю) бандуристів.
Проаналізовано наочно-практичні методи роботи зі студентом над
диригентським жестом та його органікою, а також емоційно-образним
сценічним втіленням музичного твору. Визначено, що на першому році
опанування названої освітньої компоненти викладач в аудиторії
найчастіше використовує пояснювально-ілюстративний метод, як
найбільш дійовий і результативний на цьому етапі навчання.
Обґрунтовано місце освітньої компоненти «Диригування» у формуванні
основних фахових компетентностей майбутніх диригентів оркестру –
ансамблю – капели бандуристів. На основі власного педагогічного
досвіду та авторських методик, окреслено основні засади опанування комплексу теоретичних понять та практичних навичок мистецтва
диригування студентами – бандуристами мистецьких ЗВО першого
року навчання.
Вивчення освітньої компоненти «Диригування» студентами –
бандуристами першого року навчання бакалавратури має бути особисто
зорієнтованим на формування фахових компетентностей та набуття
мистецько-професійної майстерності, що відповідатиме рівню
сучасного диригентського та бандурного виконавства та педагогіки,
задля подальшої успішної професійної самореалізації в умовах високого
рівня конкурентності на ринку праці. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/index |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник науки та освіти |
uk_UA |
dc.subject |
диригування |
uk_UA |
dc.subject |
диригент |
uk_UA |
dc.subject |
бандурист |
uk_UA |
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.title |
Освітня компонента "диригування" в системі підготовки бандуристів – здобувачів вищої освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Conducting in the System of Training Students – Bandura Players |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.52058/2786-6165-2022-6(6)-114-125 |
|
dc.identifier.udc |
37.01/.09+78.07 |
|