| dc.description.abstract | Мета роботи  —  виявити  поетику  композиції унікального за 
жанровими параметрами хорового твору «Майдан — 2014» В. Сильвестрова. 
Об’єкт дослідження  —  хоровий твір Валентина  Сильвестрова 
«Майдан  —  2014» у контексті основних жанрово-стильових параметрів 
творчості композитора. 
Предмет дослідження — поетика композиції хорового циклу «Майдан 
— 2014». 
Наукова  новизна  дослідження  полягає в тому, що  монументальний 
хоровий твір В. Сильвестрова «Майдан — 2014» вперше розглянуто в аспекті 
специфіки його жанрових та композиційних чинників,  за допомогою яких 
розкриваються  фундаментальні принципи утворення художньої цілісності. 
Уперше об’єктом  дослідження  постає «Майдан — 2014» В. Сильвестрова,  у 
якому  в  цілісній художній формі  поєднано  прийоми, типові  для традицій 
національної і західноєвропейської музичних культур. Концентрація уваги на 
дослідженні поетики композиції «знакового» хорового опусу 
В. Сильвестрова  дає змогу  вписати його в загальний контекст творчості 
композитора і трактувати як закономірний і водночас новий етап художньо-
естетичного і стильового виявлення творчої індивідуальності митця. 
Практичне значення роботи.  Матеріали наукового обґрунтування 
можуть бути використані у навчальних курсах з історії української музики, 
хорової літератури, аналізу музичних творів, у подальших дослідженнях з 
тематики роботи, а також у практичній роботі музикантів-виконавців  — 
інтерпретаторів хорової творчості В. Сильвестрова. 
У першому розділі розглянуто цикл хорових циклів «Майдан — 2014» 
у контексті художньо-естетичних принципів  і жанрово-стильових параметрів 
творчості В. Сильвестрова, визначено основні підходи до аналітичних 
процедур дослідження поетики його композиції. 
У другому розділі визначено загальні композиційні особливості твору 
«Майдан — 2014», доведено фундаментальне значення «Гімну» як 
смислового стрижня композиції, виявлено її жанрово-стильові параметри. 
У  висновках зазначено, що внутрішні і «зовнішні» плани об’єднання 
монументального хорового полотна утворюють цілісну композицію,  у  якій 
функціонують прийоми наскрізного розвитку, а жанрові  й образно-емоційні 
контрасти, якими  завжди визначаються  співвідношення частин  у  циклічній | uk_UA |