Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Овчаренко-Пєшкова, Олена Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-10-16T12:11:40Z | |
dc.date.available | 2025-10-16T12:11:40Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Овчаренко-Пєшкова О.С. Концертність та камерність як фундаментальні складові виконавського стилю піаніста (на матеріалі музики XIX- XXI століття). Кваліфікаційна наукова праця на здобуття творчого ступеня доктора мистецтва за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво». — Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського, Міністерство культури та інформаційної політики України. Київ, 2025. 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1037 | |
dc.description.abstract | Метою наукового обґрунтування творчого мистецького проєкту є комплексне дослідження категорій концертності та камерності в аспекті виконавського стилю піаніста, визначення художньо-виконавських засобів втілення названих категорій в різностильових фортепіанних творах композиторів різних епох. У першому розділі аналізовано основні поняття, які стосуються проблемного корпусу роботи: стилю як такого, виконавського стилю, концертності, камерності. Визначено ряд теоретичних засад, спрямованих на усвідомлення специфіки виконавського стилю як комплексу сталих виконавських засобів і особистісних характеристик, притаманних конкретному виконавцю чи виконавській школі. Досліджено категорії концертності та камерності як музично-естетичних феноменів, з метою виявлення основних параметрів відповідних стилів виконавства. У другому розділі проаналізовано представлені у творчому мистецькому проєкті різностильові фортепіанні твори композиторів XIX-XXI століть в аспекті взаємодії виявлених показників концертності та камерності. Підкреслено ключову роль індивідуальності виконавця при відтворенні характеристик камерності та концертності у процесі інтерпретації твору. Виокремлено та зосереджено увагу на технічних і художніх прийомах відтворення концертного та камерного виконавського стилів. Підкреслено вагомість визначення змістів виконуваних творів та їх втілення виконавцем-інтерпретатором в актуальному концертному житті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | виконавський стиль | uk_UA |
dc.subject | піанізм | uk_UA |
dc.subject | концертність | uk_UA |
dc.subject | камерність | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | композитор-виконавець | uk_UA |
dc.subject | виконавець-артист | uk_UA |
dc.subject | виконавські завдання | uk_UA |
dc.title | Концертність та камерність як фундаментальні складові виконавського стилю піаніста (на матеріалі музики XIX- XXI століття) | uk_UA |
dc.type | Dissertation | uk_UA |
dc.identifier.udc | 78.091:785.7:78.036]78.071.2:780.616.432(043) |