Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ма Юйцзяо | |
dc.date.accessioned | 2025-10-16T12:03:50Z | |
dc.date.available | 2025-10-16T12:03:50Z | |
dc.date.issued | 2025-10-16 | |
dc.identifier.citation | Ма Юйцзяо. Опери Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя: виконавська специфіка сучасних китайських співаків : дисертація … доктора філософії / Ма Юйцзяо ; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. – Київ, 2025. – 206 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1017 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – встановити вокально-сценічну специфіку сучасного китайського оперного мистецтва у контексті інтерпретації оперних творів Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя. Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає у практичному внеску до галузі музикознавства, у вивченні оперного жанру в цілому та у комплексному підході до вивчення взаємодії європейської опери XVIII століття із сучасним китайським вокальним мистецтвом. Серед ключових факторів наукової новизни роботи можна виділити музикознавче осмислення жанру опери в контексті китайського вокально-сценічного мистецтва; перше музикознавчо-інтерпретаційне осмислення оперних опусів Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя століття крізь призму сценічних виконань на головних оперних сценах китайськими сучасними вокалістами, практичне втілення результатів дослідження у навчальному процесі, адже дослідження виявляє маловідомі аспекти впливу західних музичних форм на китайських виконавців, що допомагає глибше зрозуміти процеси культурного обміну та адаптації у сфері музики. Результати дослідження підтвердили, що сучасні китайські виконавці не лише опановують європейську вокальну техніку, а й органічно інтегрують її у власну музичну традицію. Використання китайських вокальних прийомів у виконанні опер Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя збагачує їх емоційне наповнення та сценічну виразність. Дисертаційне дослідження сприяє формуванню нового підходу до інтерпретації оперного репертуару, в якому культурна ідентичність відіграє важливу роль. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | The Operas of Wolfgang Amadeus Mozart and George Frideric Handel: Specifics of Performance by Contemporary Chinese Singers | uk_UA |
dc.subject | опера XVIII століття | uk_UA |
dc.subject | опери В.А. Моцарта | uk_UA |
dc.subject | Моцарт, Вольфганг Амадей | uk_UA |
dc.subject | опери Г.Ф. Генделя | uk_UA |
dc.subject | китайське вокальне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | сценічне втілення | uk_UA |
dc.subject | європейська музична традиція | uk_UA |
dc.subject | вокальна техніка | uk_UA |
dc.subject | культурна адаптація | uk_UA |
dc.subject | взаємопроникнення мистецьких традицій | uk_UA |
dc.subject | гендерні аспекти вокального мистецтва | uk_UA |
dc.subject | Гендель, Георг Фрідріх | uk_UA |
dc.title | Опери Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя: виконавська специфіка сучасних китайських співаків | uk_UA |
dc.type | Dissertation | uk_UA |