Repository of the Ukrainian
National Tchaikovsky Academy
of Music

Опери Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя: виконавська специфіка сучасних китайських співаків

Show simple item record

dc.contributor.author Ма Юйцзяо
dc.date.accessioned 2025-10-16T12:03:50Z
dc.date.available 2025-10-16T12:03:50Z
dc.date.issued 2025-10-16
dc.identifier.citation Ма Юйцзяо. Опери Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя: виконавська специфіка сучасних китайських співаків : дисертація … доктора філософії / Ма Юйцзяо ; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. – Київ, 2025. – 206 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1017
dc.description.abstract Мета дослідження – встановити вокально-сценічну специфіку сучасного китайського оперного мистецтва у контексті інтерпретації оперних творів Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя. Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає у практичному внеску до галузі музикознавства, у вивченні оперного жанру в цілому та у комплексному підході до вивчення взаємодії європейської опери XVIII століття із сучасним китайським вокальним мистецтвом. Серед ключових факторів наукової новизни роботи можна виділити музикознавче осмислення жанру опери в контексті китайського вокально-сценічного мистецтва; перше музикознавчо-інтерпретаційне осмислення оперних опусів Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя століття крізь призму сценічних виконань на головних оперних сценах китайськими сучасними вокалістами, практичне втілення результатів дослідження у навчальному процесі, адже дослідження виявляє маловідомі аспекти впливу західних музичних форм на китайських виконавців, що допомагає глибше зрозуміти процеси культурного обміну та адаптації у сфері музики. Результати дослідження підтвердили, що сучасні китайські виконавці не лише опановують європейську вокальну техніку, а й органічно інтегрують її у власну музичну традицію. Використання китайських вокальних прийомів у виконанні опер Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя збагачує їх емоційне наповнення та сценічну виразність. Дисертаційне дослідження сприяє формуванню нового підходу до інтерпретації оперного репертуару, в якому культурна ідентичність відіграє важливу роль. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher The Operas of Wolfgang Amadeus Mozart and George Frideric Handel: Specifics of Performance by Contemporary Chinese Singers uk_UA
dc.subject опера XVIII століття uk_UA
dc.subject опери В.А. Моцарта uk_UA
dc.subject Моцарт, Вольфганг Амадей uk_UA
dc.subject опери Г.Ф. Генделя uk_UA
dc.subject китайське вокальне мистецтво uk_UA
dc.subject інтерпретація uk_UA
dc.subject сценічне втілення uk_UA
dc.subject європейська музична традиція uk_UA
dc.subject вокальна техніка uk_UA
dc.subject культурна адаптація uk_UA
dc.subject взаємопроникнення мистецьких традицій uk_UA
dc.subject гендерні аспекти вокального мистецтва uk_UA
dc.subject Гендель, Георг Фрідріх uk_UA
dc.title Опери Вольфганга Амадея Моцарта та Георга Фрідріха Генделя: виконавська специфіка сучасних китайських співаків uk_UA
dc.type Dissertation uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account