Repository of the Ukrainian
National Tchaikovsky Academy
of Music

Специфіка творчої взаємодії концертмейстера з майбутніми артистами-вокалістами у вищій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Пухлянко, Євген Леонідович
dc.date.accessioned 2025-10-08T08:48:42Z
dc.date.available 2025-10-08T08:48:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пухлянко Є. Л. Специфіка творчої взаємодії концертмейстера з майбутніми артистами-вокалістами у вищій школі. Інноваційна педагогіка. 2024. Т. 2. С. 98–101. uk_UA
dc.identifier.issn 2663-6085
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1010
dc.description uk_UA
dc.description.abstract У статті запропоновано розгляд проблематики щодо специфіки творчої взаємодії концертмейстера з майбутніми артистамивокалістами. Висвітлено аналіз останніх публікацій щодо означеної теми дослідження (Л. Гладка, І. Горчинська, В. Зоріна, О. Мамонтова, Л. Маніта, Ю. Небуну, В. Пірус, А. Подолян, О. Мельниченко, В. Ревенчук, І. Юлдашева, О. Умрихіна та інші). Окреслено мету статті, яка стосувалася визначення специфіки творчої взаємодії між концертмейстером та майбутніми артистами-вокалістами у вищих закладах мистецького спрямування. Висвітлено загальну довідку щодо виникнення та походження музичного терміну «концертмейстер» у науковому обігу. Автором детально описано роль концертмейстера в освітньому процесі вищих навчальних закладів. Уточнено, що концертмейстер виконує у вищій школі три основні функції: педагогічну, творчу та психологічну. Конкретизовано, якими знаннями, вміннями та навичками з фаху повинен володіти концертмейстер, щоб успішно здійснювати свою професійну діяльність. Також наголошено, що сучасний концертмейстер має володіти професійним комплексом якостей (любов до професії, музична ерудиція, розвинене відчуття співпереживання та партнерства, знання особливостей вокального твору, швидкість реакції під час виконання твору, гарна читка з листа твору різної музичної форми, вміння транспонувати, диригентське передбачення та передчуття та інші). Уточнено визначення сутності поняття «концертмейстер». Розкрито як відбувається творча взаємодія між концертмейстером та учасниками освітнього процесу (студентами, викладачами). Подано визначення дефініції «творча взаємодія» (за Савченко Ю.О.). Запропоновано до розгляду важливі складники суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача й студента в освітньому процесі (за Гребенюк Н.В.). Автором визначено специфіку творчої взаємодії між концертмейстером та майбутніми артистами-вокалістами у вищих закладах мистецького спрямування. Наприкінці статті подано загальні висновки та окреслено подальші перспективи розгляду даної проблематики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» 2024 uk_UA
dc.subject концертмейстер uk_UA
dc.subject виконавська діяльність uk_UA
dc.subject творча взаємодія uk_UA
dc.subject майбутні артисти-вокалісти uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади мистецького спрямування uk_UA
dc.title Специфіка творчої взаємодії концертмейстера з майбутніми артистами-вокалістами у вищій школі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/71.2.18
dc.identifier.udc 378:784.071.2:78.071.1].064.2:005.336.4


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account