Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Білянська, Таїсія | |
dc.date.accessioned | 2025-09-16T12:45:53Z | |
dc.date.available | 2025-09-16T12:45:53Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Білянська Т.Г. Функції фонеми як основи вербальної складової у сучасній вокальній музиці (на прикладі «Sequenza ІІІ» Лучано Беріо, «Pulsar» Анни Корсун та «este amoroso tormento» Адріана Мокану) дипломна [бакалаврська] робота / Білянська Таїсія Геннадіївна ; Міністерство культури та стратегічних комунікацій України ; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Історико-теоретичний факультет, Кафедра теорії музики ; науковий керівник Щербакова Надія Юріївна. – Київ, 2025. – 139 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/972 | |
dc.description.abstract | Бакалаврська робота Таїсії Білянської присвячена дослідженню функцій фонеми в сучасній вокальній музиці. Авторка аналізує, як фонема, що є найменшою одиницею мови, може функціонувати в музичних творах з нетрадиційною вербальною складовою. Робота розглядає три основні функції фонеми: утворюючу, коригуючу та структурну. Утворююча функція полягає у формуванні тембрових якостей, що розширює звукову палітру композитора. Коригуюча функція описує, як фонеми змінюють свої якості у послідовностях, створюючи динамічні ефекти. Структурна функція показує, як фонеми впливають на загальну структуру твору, надаючи йому архітектонічну цілісність. Дослідження базується на аналізі таких творів, як «Sequenza III» Лучано Беріо, «Pulsar» Анни Корсун та «Este amoroso tormento» Адріана Мокану. Ці приклади ілюструють, як композитори використовують фонему не лише як носій смислу, а й як самостійний музичний елемент. Робота демонструє значний внесок у розуміння взаємодії мови та музики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | фонема | uk_UA |
dc.subject | вокальна музика | uk_UA |
dc.subject | вербальна складова | uk_UA |
dc.subject | темброва модуляція | uk_UA |
dc.subject | Беріо, Лучано | uk_UA |
dc.subject | Корсун, Анна | uk_UA |
dc.subject | Мокану, Адріан | uk_UA |
dc.title | Функції фонеми як основи вербальної складової у сучасній вокальній музиці (на прикладі «sequenza ІІІ» Лучано Беріо, «Pulsar» Анни Корсун та «este amoroso tormento» Адріана Мокану) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |