Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Приходько, Анна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-08-28T10:07:19Z | |
dc.date.available | 2025-08-28T10:07:19Z | |
dc.date.issued | 2024-11-28 | |
dc.identifier.issn | 2522-4204 | |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/869 | |
dc.description.abstract | Розглянуто специфіку втілення просторових композиційно-технічних принципів та особливостей реалізації одного із знакових експериментів у площині електроакустичного та аудіовізуального синтезу — проєкту «ЗвукоІзоляція» (2011/2012 рр.). Окреслено особливості рецепції музично-просторових перформативних дійств. Відтворено умови реалізації проєкту в технічному (у просторових диспозиціях суб’єктів та об’єктів музичного процесу) та концепційному модусах. Диференційовано мультимедійні мистецькі проєкти/твори, засновані на аудіальній та візуальній модальностях сприйняття. Розкрито значимість концептуального синтезу та його вплив на рецепцію аудіальновізуальних інтеракцій. Обґрунтовано, що складові синтетичного проєкту як цілісного твору вступають в діалогічні відношення один з одним, в залежності від яких формуються моделі аудіовізуальної комунікації. Вони створюють принципово нове концепційне поле, що в ряді випадків може виступати механізмом руйнування стереотипів художнього мислення. Доведено, що розширення меж академічного середовища або повний вихід із нього (у проєкті 2012 р.) формує новий тип естетичної диспозиції. Діалог з простором здійснюється як дія (мистецький жест), спрямована на розширення моделей сприйняття мистецького висловлювання, завдяки чому відбувається розширення меж горизонту слухацьких очікувань. Як результат проведеного дослідження виявлено, що просторові рішення в організації аудіовізуальних проєктів відкривають нові можливості та ряд складнощів у реалізації. З’ясовано, що просторові характеристики звукової складової твору залежать не лише від властивостей, притаманних тому чи іншому музичному інструменту або запису, але й від специфіки розташування у просторі та самого простору, який може бути наповненим специфічними символами та додатково створювати різноманітні смисли й алюзії. Аудіовізуальний синтез по відношенню до музичного мистецтва створює нові перспективи для багатопланової роботи з аудіальним та візуальним матеріалом | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник;140 | |
dc.subject | музика ХХІ століття | uk_UA |
dc.subject | просторова музика | uk_UA |
dc.subject | електроакустична музика | uk_UA |
dc.subject | діяльність Ensemble Nostri Temporis | uk_UA |
dc.subject | рецепція | uk_UA |
dc.subject | композиторські техніки | uk_UA |
dc.subject | аудіовізуальні проєкти | uk_UA |
dc.title | Аудіовізуальний проєкт "Звукоізоляція": специфіка втілення концепційних та просторових композиційно-технічних принципів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.31318/2522-4190.2024.140.318678 | |
dc.identifier.udc | 78.036:780.8:780.653.1:78.02(477)(045) |