dc.contributor.author |
Заєць, Віталій |
|
dc.contributor.author |
Душний, Андрій |
|
dc.contributor.author |
Бензюк, Олександр |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-21T15:10:52Z |
|
dc.date.available |
2025-07-21T15:10:52Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Заєць В., Душний А., Бензюк О. Науково-практичні виміри універсальності теорії виконавської майстерності Миколи Давидова (до 95-річчя від дня народження М. Давидова). Music art of the 21st century : Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2025. 304 p. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-9934-26-547-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/849 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються науково-практичні аспекти теорії формування виконавської майстерності М. Давидова, яка поєднує технічні, художньо-виражальні та психофізіологічні аспекти виконавської діяльності. Особлива увага приділяється понятійно- термінологічному апарату його концепції, що визначає інтонаційні, темброві та ритмодинамічні характеристики виконання. Аналізуються основні принципи виконавської техніки, художнього мислення та інтерпретаційної діяльності в контексті сучасного виконавського мистецтва.
Проаналізовано – понятійно-термінологічний інструментарій теорії виконавської майстерності М. Давидова, акцентуючи увагу на її універсальності та практичній ефективності.
Доведено – теорія виконавської майстерності М. Давидова є універсальною у своєму практичному та теоретичному значенні. Вона не лише сприяє формуванню високого рівня майстерності музиканта- виконавця, але й забезпечує наукове осмислення виконавського процесу, що робить її важливим надбанням сучасної музичної педагогіки та виконавського музикознавства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Riga, Latvia: «Baltija Publishing» |
uk_UA |
dc.title |
Науково-практичні виміри універсальності теорії виконавської майстерності Миколи Давидова (до 95-річчя від дня народження М. Давидова) |
uk_UA |
dc.type |
Monograph/book section |
uk_UA |