Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Перегуда, Антон | |
dc.date.accessioned | 2025-06-05T12:27:59Z | |
dc.date.available | 2025-06-05T12:27:59Z | |
dc.date.issued | 2025-06 | |
dc.identifier.citation | Перегуда А. В. Концепт режисерської діяльності у синтезуванні вокальних та сценічних аспектів в оперній виставі: магістерська наукова робота / Перегуда Антон Вадимович ; Міністерство культури та стратегічних комунікацій України ; Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського ; Вокальний та диригентський факультет, Кафедра оперної підготовки та музичної режисури ; науковий керівник: Касьянова Олена Василівна. – Київ, 2025. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/758 | |
dc.description.abstract | Розглянуто технологічні аспекти роботи режисера зі співаком над вокальною компонентою в оперній виставі. З’ясовано принципи взаємодії виконавця з оркестром в ансамблі та хором. Досліджено аспекти роботи режисера зі співаком - актором над створенням вокально-сценічного образу персонажа. Визначено постановочні прийоми у вирішенні ключових мізансцен. Проаналізовано сучасні дослідження музичної режисури в роботі із співаками акторами. Окреслено власні підходи магістранта у поєднанні вокально-сценічних компонент оперної вистави «Ріта» Г.Доніцетті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | опера | uk_UA |
dc.subject | режисер | uk_UA |
dc.subject | диригент | uk_UA |
dc.subject | партія | uk_UA |
dc.subject | роль | uk_UA |
dc.subject | хормейстер | uk_UA |
dc.subject | балетмейстер | uk_UA |
dc.subject | акторська майстерність | uk_UA |
dc.subject | Ріта, опера Г. Доніцетті | uk_UA |
dc.subject | режисерський концепт | uk_UA |
dc.subject | режисерське прочитання опери | uk_UA |
dc.title | Концепт режисерської діяльності у синтезуванні вокальних та сценічних аспектів в оперній виставі | uk_UA |
dc.type | Master's thesis | uk_UA |