dc.contributor.author |
Перегуда, Антон |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-05T12:27:59Z |
|
dc.date.available |
2025-06-05T12:27:59Z |
|
dc.date.issued |
2025-06 |
|
dc.identifier.citation |
Перегуда А. В. Концепт режисерської діяльності у синтезуванні вокальних та сценічних аспектів в оперній виставі: магістерська наукова робота / Перегуда Антон Вадимович ; Міністерство культури та стратегічних комунікацій України ; Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського ; Вокальний та диригентський факультет, Кафедра оперної підготовки та музичної режисури ; науковий керівник: Касьянова Олена Василівна. – Київ, 2025. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/758 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто технологічні аспекти роботи режисера зі співаком над вокальною компонентою в оперній виставі. З’ясовано принципи взаємодії виконавця з оркестром в ансамблі та хором. Досліджено аспекти роботи режисера зі співаком - актором над створенням вокально-сценічного образу персонажа. Визначено постановочні прийоми у вирішенні ключових мізансцен. Проаналізовано сучасні дослідження музичної режисури в роботі із співаками акторами. Окреслено власні підходи магістранта у поєднанні вокально-сценічних компонент оперної вистави «Ріта» Г.Доніцетті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
опера |
uk_UA |
dc.subject |
режисер |
uk_UA |
dc.subject |
диригент |
uk_UA |
dc.subject |
партія |
uk_UA |
dc.subject |
роль |
uk_UA |
dc.subject |
хормейстер |
uk_UA |
dc.subject |
балетмейстер |
uk_UA |
dc.subject |
акторська майстерність |
uk_UA |
dc.subject |
Ріта, опера Г. Доніцетті |
uk_UA |
dc.subject |
режисерський концепт |
uk_UA |
dc.subject |
режисерське прочитання опери |
uk_UA |
dc.title |
Концепт режисерської діяльності у синтезуванні вокальних та сценічних аспектів в оперній виставі |
uk_UA |
dc.type |
Master's thesis |
uk_UA |