Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Заєць, Віталій | |
dc.contributor.author | Заєць, Оксана | |
dc.contributor.author | Бойчук, Антоніна | |
dc.contributor.author | Zaiets, Vitalii | |
dc.contributor.author | Zaiets, Oksana | |
dc.contributor.author | Boichuk, Antonina | |
dc.date.accessioned | 2025-04-30T08:18:04Z | |
dc.date.available | 2025-04-30T08:18:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Заєць В., Заєць О., Бойчук А. Сучасні форми втілення художніх намірів в концертно-виконавській практиці вокаліста. Музичне мистецтво ХХІ століття – історія, теорія, практика: збірник наукових праць інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [загальна редакція та упорядкування А. Душного]. Дрогобич – Кельце – Каунас – Алмати – Банська Бистриця: Посвіт, 2022. Вип. 8. С. 32 - 37 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2518-721X | |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/718 | |
dc.description.abstract | Митці намагаються шукати свіжі творчі підходи та напрямки у виконавському мистецтві з метою поєднання в одному художньому проекті, здавалося б, несумісних засобів та прийомів, що дозволяє по-новому розкрити зміст, задум, ідею музичного твору. До таких засобів належить весь комплекс кінетичних і фонічних явищ та ряд семантичних маркерів, які супроводжують музичне мовлення, доповнюючи й уточнюючи його. Однак, слід розчленовувати взаємодію мовленнєвих і немовленнєвих сигналів, які безпосередньо включені у структури музичної мови й мовлення, і які до них не включені, а входять у сфери позамовної поведінки у галузі музики. Ці останні, як правило, щільно пов’язані з широкою сферою суспільно-культурної поведінки людини і є безпосереднім об’єктом мистецтвознавчих досліджень. Їх аналіз засвідчує, що проблема театралізації виконавського процесу є актуальною й такою, що потребує ґрунтовного наукового аналізу й дослідження. Таке твердження обумовлене в першу чергу тим, що це питання не достатньо вивчене як на теоретичному рівні – не створено понятійну базу, не в достатній мірі проаналізовано вплив сценічної поведінки виконавця на сприйняття його виступу слухачами в залі, так і на рівні практичного втілення – не завжди в педагогічній та концертно-виконавській практиці зовнішнім проявам емоцій приділяється достатня увага. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Посвіт | uk_UA |
dc.subject | артистизм | uk_UA |
dc.subject | театралізація | uk_UA |
dc.subject | видовищність | uk_UA |
dc.title | Сучасні форми втілення художніх намірів в концертно-виконавській практиці вокаліста | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern forms of embodiment of artistic intentions in concert and performance practice of vocalist | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |