dc.contributor.author |
Заєць, Віталій |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-30T08:07:00Z |
|
dc.date.available |
2025-04-30T08:07:00Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Заєць В. Науково-практична школа як об'єкт кореляції системи знань та практичної діяльності в галузі музичної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич : Посвіт, 2014. – Вип. 10. С. 62–67. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2308-4855 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/709 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто феномен науково-практичної школи, як найбільш ефективної, процесуально-інноваційної, прогресивно орієнтованої форми соціокультурного розвитку. Ключовою
їх функцією є проектування, розробка і реалізація освітньої технології в практичній діяльності. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article examines the phenomenon of scientific and practical schools,
as the most effective procedural innovation, progressively oriented, forms of social and cultural
development. A key feature is their design, development and implementation of educational technology
in practice. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Дрогобич : Посвіт |
uk_UA |
dc.subject |
наука |
uk_UA |
dc.subject |
школа |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
науково-практична школа |
uk_UA |
dc.subject |
science |
uk_UA |
dc.subject |
school |
uk_UA |
dc.subject |
pedagogics |
uk_UA |
dc.subject |
scientific-practical school |
uk_UA |
dc.title |
Науково-практична школа як об'єкт кореляції системи знань та практичної діяльності в галузі музичної освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Scientific and practical school as an object of correlation of the system of knowledge and practical activity in the field of music education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
78.01:001.8 |
|