dc.contributor.author |
Заєць, Віталій |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-02T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2025-04-02T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Заєць В. М. Особливості становлення київської школи народних інструментів.Таврійські студії. Мистецтвознавство. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tsm_2013_4_7 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-8758 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/685 |
|
dc.description.abstract |
Стаття розглядає засади становлення академічного народно-інструментального мистецтва
в Україні. Особливою специфікою цього процесу є ідея перенесення на народні інструменти
переосмислених методик виконавства з суміжних галузей виконавства |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article examines the principles of formation of academic instrumental folk art in Ukraine. A
specific feature of this process is the idea of transfer of reconsidered methods of performing from
vatious performance sectors onto folk instruments. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Сімферополь : АРІАЛ |
uk_UA |
dc.subject |
академічне народно-інструментальне виконавство |
uk_UA |
dc.subject |
київська школа |
uk_UA |
dc.subject |
методологічні засади |
uk_UA |
dc.subject |
М. М. Геліс |
uk_UA |
dc.subject |
academic folk instrumental performance |
uk_UA |
dc.subject |
Kyiv School |
uk_UA |
dc.subject |
methodological principles |
uk_UA |
dc.subject |
M. Gelis |
uk_UA |
dc.title |
Особливості становлення Київської школи народних інструментів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
8.03+785.16 |
|