dc.identifier.citation |
Ходич Н. В. Структурні та соціальні засади голосових тембрів митця [Текст] : дипломна робота, освітній ступінь: магістр // Ходич Николай Владиславович ; Міністерство культури та інформаційної політики України ; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Історико-теоретичний, композиторський та іноземних студентів факультет, Кафедра теорії та історії культури ; науковий керівник Т. О. Кривошея ; рецензент Л. Д. Бабушка. — Київ, 2024. — 83 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі синтезовано надбання фонетики та вокальної педагогіки для створення комплексної класифікації голосових тембрів, що спирається на дані фоніатрії, логопедії, акустики, фізіології та анатомії, пов’язані з надбаннями вказаних напочатку наук; також класифікація доповнена роз’ясненням зародження і сприйняття тембрів в антропологічному, соціокультурному та еволюційно-психологічному аспектах. Для різноманітних голосових практик виокремлено три групи тембрів (з описом функціювання приналежних тембрів): більш сонорні, більш шумкі та екстраординарні; окремо визначені поширені типи тембрів (підвищений, збільшений та збільшено-підвищений), як модифікація, що частково впливає на артикуляційну основу характерного звучання. Зрештою, ґрунтовність дослідження конфігурацій мовленнєвого апарату для класифікації та міждисциплінарність аналізу голосу роблять цю працю цінною для освітніх програм з культурології, музикознавства, лінгвістики, психології й соціології мистецтва, навчання вокалу та акторській майстерності. |
uk_UA |