Repository of the Ukrainian
National Tchaikovsky Academy
of Music

Оперні твори у системі професійного виховання піаніста-концертмейстера (на прикладі опери Ю. Мейтуса «Украдене щастя»)

Show simple item record

dc.contributor.author Ільїн, Анатолій Миколайович
dc.contributor.author Осока, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-01-24T12:36:09Z
dc.date.available 2025-01-24T12:36:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Науковий вісник Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової "Мистецтво і культура". 2021. Випуск 33.Книга 1. С. 264-275. uk_UA
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/378
dc.description.abstract Мета роботи — дослідження специфіки роботи концертмейстера з оперним жанром, виявлення характерних настанов концертмейстера при виконанні клавіру опери. Стаття присвячена висвітленню питань, пов’язаних з набуттям піаністом професійних навичок в процесі вивчення оперних творів. Розглядаються особливості роботи з оперним твором, наголошуються необхідні моменти оновлення художньо-виражальної палітри симфонічних тембрів фортепіанними засобами. На прикладі опери «Украдене щастя» Ю. Мейтуса доведено концептуальне значення оперних творів у процесі становлення та професійного зростання піаністів-концертмейстерів, обґрунтовано необхідність постійного звертання до них у сучасній музичній практиці задля забезпечення найкращих результатів у подальшому виконавстві. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of the work is to study the specifics of the accompanist's work with the opera genre, to identify the characteristic instructions of the accompanist when performing the opera piano. The article is devoted to the issues related to the acquisition of professional skills by a pianist in the process of studying operas. The peculiarities of working with an opera are considered, the necessary moments of updating the artistic and expressive palette of symphonic timbres with piano means are emphasized. The conceptual significance of operas in the process of formation and professional growth of pianists-accompanists is proved on the example of the opera "Stolen Happiness" by Y. Meitus. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries випуск 33;книга 1
dc.subject концертмейстер uk_UA
dc.subject клавір uk_UA
dc.subject опера Ю. Мейтуса «Украдене щастя» uk_UA
dc.subject Research Subject Categories::INTERDISCIPLINARY RESEARCH AREAS uk_UA
dc.title Оперні твори у системі професійного виховання піаніста-концертмейстера (на прикладі опери Ю. Мейтуса «Украдене щастя») uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi 10.31723/2524-0447-2021-33-1-22
dc.identifier.udc 78.071.5:[782.1:785.11


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account