Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.advisor | ||
dc.contributor.author | Осока, Олена Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T17:57:50Z | |
dc.date.available | 2025-01-17T17:57:50Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Осока О. В. Ігровий фактор у дослідженні проблеми театральності музичної культури романтизму (перша половина ХІХ століття) // Мистецтвознавчі записки. - 2012. - Вип. 22. - С. 36-43. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/345 | |
dc.description.abstract | Прояви театральності у романтичному мистецтві розглядаються у статті крізь призму ігрового фактора, який став наявним у філософському, соціологічному та культурологічному просторах, та завдяки якому з'явилися визначні музичні твори композиторів-романтиків першої половини XIX століття. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Київ: Міленіум | uk_UA |
dc.subject | театральність | uk_UA |
dc.subject | гра | |
dc.subject | іронія | |
dc.subject | гротеск | |
dc.subject | двійники | |
dc.subject | подвійність | |
dc.subject | композитори-романтики | |
dc.title | Ігровий фактор у дослідженні проблеми театральності музичної культури романтизму (перша половина XIX століття) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 78.03:792+130.2"20" |