dc.contributor.advisor |
|
|
dc.contributor.author |
Осока, Олена Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-17T17:57:50Z |
|
dc.date.available |
2025-01-17T17:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Осока О. В. Ігровий фактор у дослідженні проблеми театральності музичної культури романтизму (перша половина ХІХ століття) // Мистецтвознавчі записки. - 2012. - Вип. 22. - С. 36-43. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/345 |
|
dc.description.abstract |
Прояви театральності у романтичному мистецтві розглядаються у статті крізь призму ігрового фактора, який став наявним у філософському, соціологічному та культурологічному просторах, та завдяки якому з'явилися визначні музичні твори композиторів-романтиків першої половини XIX століття. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ: Міленіум |
uk_UA |
dc.subject |
театральність |
uk_UA |
dc.subject |
гра |
|
dc.subject |
іронія |
|
dc.subject |
гротеск |
|
dc.subject |
двійники |
|
dc.subject |
подвійність |
|
dc.subject |
композитори-романтики |
|
dc.title |
Ігровий фактор у дослідженні проблеми театральності музичної культури романтизму (перша половина XIX століття) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
78.03:792+130.2"20" |
|