dc.contributor.author |
Жукова, Олена |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-11T07:33:30Z |
|
dc.date.available |
2024-12-11T07:33:30Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-03 |
|
dc.identifier.issn |
0130-5298 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/343 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено питанням орнаментики доби бароко, яка є своєрідним кодом для
комунікації між композитором та виконавцем. У роботі також висвітлено еволюцію мелізмів
від умовного запису звичайними нотами до складної системи знаків, що у графічному вигляді відтворювала малюнок прикраси. Визначено, що значна доля виконавської свободи у
інтерпретації прикрас вимагає від виконавця докладного знання історичного контексту, передусім музикознавчих джерел відповідного періоду, свідчень сучасників |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Українське музикознавство;44 |
|
dc.subject |
мелізми |
uk_UA |
dc.subject |
орнаментика |
uk_UA |
dc.subject |
прикраси |
uk_UA |
dc.subject |
нотний текст |
uk_UA |
dc.subject |
музична комунікація |
uk_UA |
dc.title |
Орнаментика у клавірних творах доби бароко: питання нотації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
10.31318/0130-5298.2018.44.0.152524 |
|
dc.identifier.udc |
78.071.1 (546.37) : 786.21 |
|