Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Інеса, Беренбейн | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T07:29:11Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T07:29:11Z | |
dc.date.issued | 2019-03-11 | |
dc.identifier.issn | 0130-5298 | |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/341 | |
dc.description.abstract | Розглянуто стилістичний аспект творчості Валентина Костенка (1895-1960), харківського композитора, музичного критика, філософа, педагога. На прикладі маловідомого камерно-вокального твору для баритона і мецо-сопрано «12 солоспівів на слова Лесі Українки» В. Костенка виявлено, що неостилістичний компонент його творчості був характерний на етапі стабілізації індивідуального стильового концепту і мав романтичну стильову ознаку. З’ясовано мистецько-естетичне підґрунтя творчості композитора, виявлено риси новаторського драматургічного мислення митця | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Українське музикознавство;44 | |
dc.subject | творчість Валентина Костенка | uk_UA |
dc.subject | вокальний цикл | uk_UA |
dc.subject | естетична концепція | uk_UA |
dc.subject | стильовий синтез | uk_UA |
dc.subject | неостилістика | uk_UA |
dc.subject | драматургічна ідея | uk_UA |
dc.title | Неоромантичні риси творчості Валентина Костенка (на прикладі «12 солоспівів на слова Лесі Українки») | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.31318/0130-5298.2018.44.0.152859 | |
dc.identifier.udc | 78.071.1 (477)+784:82.1461 |