dc.contributor.author |
Інеса, Беренбейн |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-11T07:29:11Z |
|
dc.date.available |
2024-12-11T07:29:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-03-11 |
|
dc.identifier.issn |
0130-5298 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/341 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто стилістичний аспект творчості Валентина Костенка (1895-1960), харківського композитора, музичного критика, філософа, педагога. На прикладі маловідомого
камерно-вокального твору для баритона і мецо-сопрано «12 солоспівів на слова Лесі Українки» В. Костенка виявлено, що неостилістичний компонент його творчості був характерний
на етапі стабілізації індивідуального стильового концепту і мав романтичну стильову ознаку.
З’ясовано мистецько-естетичне підґрунтя творчості композитора, виявлено риси новаторського драматургічного мислення митця |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Українське музикознавство;44 |
|
dc.subject |
творчість Валентина Костенка |
uk_UA |
dc.subject |
вокальний цикл |
uk_UA |
dc.subject |
естетична концепція |
uk_UA |
dc.subject |
стильовий синтез |
uk_UA |
dc.subject |
неостилістика |
uk_UA |
dc.subject |
драматургічна ідея |
uk_UA |
dc.title |
Неоромантичні риси творчості Валентина Костенка (на прикладі «12 солоспівів на слова Лесі Українки») |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
10.31318/0130-5298.2018.44.0.152859 |
|
dc.identifier.udc |
78.071.1 (477)+784:82.1461 |
|