Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федорова, Ія | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T07:27:55Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T07:27:55Z | |
dc.date.issued | 2019-03-11 | |
dc.identifier.issn | 0130-5298 | |
dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/339 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано творчість двох гуртів world music (французького «Deep Forest» та українського «ДахаБраха») в аспекті використання «чужого» тексту. Для аналізу їхньої творчості адаптовано поняття академічного музикознавства «принцип цитування». Розглянуто питання сприйняття цитати, яке є актуальними для аналізу музики, що не має нотної фіксації, зокрема world music. Проаналізовано особливості сприйняття межі цитати у творчості гуртів «Deep Forest» та «ДахаБраха» на основі слухацьких відгуків про їхню музику. Виявлено фактори, що впливають на сприйняття межі цитати в музиці зазначених гуртів | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Українське музикознавство;44 | |
dc.subject | цитата | uk_UA |
dc.subject | етнічна музика | uk_UA |
dc.subject | фольклор | uk_UA |
dc.subject | творчість французького гурту «Deep Forest» | uk_UA |
dc.subject | композиція «Marta’s Song» | uk_UA |
dc.subject | творчість українського гурту «ДахаБраха» | uk_UA |
dc.subject | альбом «Хмелева project» | uk_UA |
dc.title | Специфіка сприйняття цитати у World music (на прикладі творчості гуртів «Deep Forest» та «ДахаБраха») | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.31318/0130-5298.2018.44.0.152882 | |
dc.identifier.udc | 781.7(477)+398:7.031 |