Репозитарій
Національної музичної академії України
ім. П. І. Чайковського

Специфіка сприйняття цитати у World music (на прикладі творчості гуртів «Deep Forest» та «ДахаБраха»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федорова, Ія
dc.date.accessioned 2024-12-11T07:27:55Z
dc.date.available 2024-12-11T07:27:55Z
dc.date.issued 2019-03-11
dc.identifier.issn 0130-5298
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/339
dc.description.abstract Проаналізовано творчість двох гуртів world music (французького «Deep Forest» та українського «ДахаБраха») в аспекті використання «чужого» тексту. Для аналізу їхньої творчості адаптовано поняття академічного музикознавства «принцип цитування». Розглянуто питання сприйняття цитати, яке є актуальними для аналізу музики, що не має нотної фіксації, зокрема world music. Проаналізовано особливості сприйняття межі цитати у творчості гуртів «Deep Forest» та «ДахаБраха» на основі слухацьких відгуків про їхню музику. Виявлено фактори, що впливають на сприйняття межі цитати в музиці зазначених гуртів uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries Українське музикознавство;44
dc.subject цитата uk_UA
dc.subject етнічна музика uk_UA
dc.subject фольклор uk_UA
dc.subject творчість французького гурту «Deep Forest» uk_UA
dc.subject композиція «Marta’s Song» uk_UA
dc.subject творчість українського гурту «ДахаБраха» uk_UA
dc.subject альбом «Хмелева project» uk_UA
dc.title Специфіка сприйняття цитати у World music (на прикладі творчості гуртів «Deep Forest» та «ДахаБраха») uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi 10.31318/0130-5298.2018.44.0.152882
dc.identifier.udc 781.7(477)+398:7.031


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу