dc.contributor.author |
Федорова, Ія |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-11T07:27:55Z |
|
dc.date.available |
2024-12-11T07:27:55Z |
|
dc.date.issued |
2019-03-11 |
|
dc.identifier.issn |
0130-5298 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/339 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано творчість двох гуртів world music (французького «Deep Forest» та
українського «ДахаБраха») в аспекті використання «чужого» тексту. Для аналізу їхньої творчості адаптовано поняття академічного музикознавства «принцип цитування». Розглянуто
питання сприйняття цитати, яке є актуальними для аналізу музики, що не має нотної фіксації, зокрема world music. Проаналізовано особливості сприйняття межі цитати у творчості
гуртів «Deep Forest» та «ДахаБраха» на основі слухацьких відгуків про їхню музику. Виявлено фактори, що впливають на сприйняття межі цитати в музиці зазначених гуртів |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Українське музикознавство;44 |
|
dc.subject |
цитата |
uk_UA |
dc.subject |
етнічна музика |
uk_UA |
dc.subject |
фольклор |
uk_UA |
dc.subject |
творчість французького гурту «Deep Forest» |
uk_UA |
dc.subject |
композиція «Marta’s Song» |
uk_UA |
dc.subject |
творчість українського гурту «ДахаБраха» |
uk_UA |
dc.subject |
альбом «Хмелева project» |
uk_UA |
dc.title |
Специфіка сприйняття цитати у World music (на прикладі творчості гуртів «Deep Forest» та «ДахаБраха») |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
10.31318/0130-5298.2018.44.0.152882 |
|
dc.identifier.udc |
781.7(477)+398:7.031 |
|