| dc.contributor.author | Нечесний, Ігор Зіновійович | |
| dc.contributor.author | Nechesnyi, Ihor | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-24T10:54:47Z | |
| dc.date.available | 2025-10-24T10:54:47Z | |
| dc.date.issued | 2023-09 | |
| dc.identifier.citation | Нечесний І. З. Етьєн Озі – «чудовий фаготист неймовірного таланту» // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. – Харків, 2023. – Вип. 68. – С. 33–53. | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 2519-4496 | |
| dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1055 | |
| dc.description.abstract | Розглядається виконавська діяльність Етьєна Озі (17561813) і його внесок у формування французької фаготної школи кінця ХVIII початку XIX століття. Показано основні етапи виконавської діяльності і творчого розвитку митця у дореволюційний (до 1789 року) і післяреволюційний періоди. Здійснюється аналіз соціально-економічних і культурно-політичних чинників, пов’язаних із Французькою революцією, та їх вплив на процес оновлення й розвитку музично-виконавської інфраструктури Парижа. Новизна дослідження полягає в розкритті маловідомих фактів виконавської діяльності Е. Озі і визначенні його внеску у становлення французької фаготної школи. За результатами дослідження з’ясовано, що Е. Озі був одним з перших французьких музикантів, які презентували фагот як сольний інструмент, створюючи для нього різножанровий концертний репертуар. Регулярні виступи у «Духовних концертах» і престижних залах Парижа дозволили йому впевнено вийти на провідні позиції не тільки серед французьких, але й серед європейських фаготистів. Активна виконавська творчість і невтомна педагогічна діяльність Е. Озі у Паризькій консерваторії мали вирішальний вплив на розвиток європейського фаготного мистецтва кінця ХVIII початку XIX століття. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти;Випуск 68 | |
| dc.subject | творчість Е. Озі | uk_UA |
| dc.subject | виконавство | uk_UA |
| dc.subject | оркестр | uk_UA |
| dc.subject | репертуар | uk_UA |
| dc.subject | «Духовні концерти» | uk_UA |
| dc.subject | Паризька консерваторія | uk_UA |
| dc.subject | E. Ozi’s creativity | uk_UA |
| dc.subject | bassoon | uk_UA |
| dc.subject | performance | uk_UA |
| dc.subject | orchestra | uk_UA |
| dc.subject | repertoire | uk_UA |
| dc.subject | Concert Spirituel | uk_UA |
| dc.subject | Paris Conservatory | uk_UA |
| dc.title | Етьєн Озі – «чудовий фаготист неймовірного таланту» | uk_UA |
| dc.title.alternative | Etienne Ozi – «a great bassonist of incredible talent» | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| dc.identifier.doi | 10.34064/khnum1-68.02 | |
| dc.identifier.udc | 78.035:780.644.2]:78.071.2Озі](44)«17/18»(045) |