Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Червінко, Євген | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-08T10:42:05Z | |
| dc.date.available | 2025-10-08T10:42:05Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | Червінко Є. Досвід упровадження міждисциплінарного проектного методу між двома внз україни. / Є. О. Червінко // Науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій «Інноваційна педагогіка», Випуск 53, Том 2. – Одеса, 2022. – С. 32–36. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1015 | |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено одній з актуальних проблем застосування міждисциплінарного проектного методу у викладанні іноземних мов. Зокрема представлено теоретичне підґрунтя для його впровадження й аналізу такого впровадження. Із цією метою передусім розкрито сутність проектного методу в загальному розумінні, виокремлено його риси, запропоновано типологію видів діяльності в його межах, розглянуто етапи реалізації та роль викладача під час реалі зації. Основну увагу зосереджено на викладі досвіду впровадження міждисциплінарного проектного методу між двома закладами вищої освіти України, обґрунтовано його класифікацію як «міждисциплінарного», роз крито мету і цілі, серед яких є як спільні (удосконалити мовленнєву, комунікативну і соціокультурну компетентність), так і від мінні для двох дисциплін фахової підготовки в залежності від складників компетентностей, що підлягають формуванню в певному внз (виконання та музична критика тво рів; здійснення самостійного глибинного філософського аналізу професійних тем). У статті представлено притаманні риси впровадженого міждисциплінарного проектного методу, найголовнішими з яких є (між) культурна спрямованість, спрямованість на продукт (створення відео своїх виступів та презентацій) і на взаємодію між учасниками в плануванні та проведенні (перегляд відео презентацій і активна участь в обговоренні на каналі YouTube); міждисциплінарність, яку итлумачено не тільки як спосіб розгляду певної теми, але й у першу чергу – для обміну професійного досвіду – як поєднання різних дисциплін фахової підготовки, час ники яких узяли участь у реалізації міждис циплінарного проектного методу. Наведено конкретні етапи процесу впровадження: підготовчий з обговоренням та узгодженням теми виступу і конкретних завдань; представлення продукту (також його тех нічний бік) та обговорення продукту на каналі YouTube у форматі: реакція на відео (подяка, нові відкриття з відео), запитання до виступу, обґрунтоване висловлення свого бачення. Також розкрито роль викладача під час здійснення такого проекту моніторингова, посередницька, дорадча, допоміжна й оцінювальна) та наведено основні критерії оцінювання виступів учасників. | uk_UA |
| dc.description.abstract | The article addresses one of the topical prob lems of applying the interdisciplinary project method in teaching foreign languages. In par ticular, the rationale for its implementation and the analysis of the latter are presented. For this purpose, the essence of the project method in its general sense is revealed, its features are distinguished, a typology of activity types within it is proposed, the stages of implementation and the role of the teacher during its implementation are considered. The main attention is focused on presenting the experience gained from the imple mentation of the interdisciplinary project method between two higher education institutions of Ukraine. Its classification as "interdisciplinary" is substantiated, the purpose and goals are high lighted, among which there are both shared (to improve speech, communicative and sociocul tural competence) and distinctive with regard to the two disciplines of professional training. The distinctive goals depend on the competence constituents to be formed in a certain university (performance and musical criticism; independent in-depth philosophical analysis of professional topics). The article also presents the inherent fea tures of the implemented interdisciplinary project method, the most important of which being (inter) cultural focus, focus on the product (creating videos of performances and presentations) and on the interaction between participants in plan ning and conducting the event (watching video presentations and an active participation in the discussion on the YouTube channel); interdisci plinarity, which is interpreted not only as a way of considering a certain topic, but also primarily – for the exchange of professional experience – as a combination of various disciplines of professional training, the participants of which took part in the implementation of the interdisciplinary project method. Specific stages of the implementation process are spelled out: the preparatory stage with discussion and agreement on the topic of the speech and specific tasks; presentation of the product (including its technical side) and discussion of the product on the YouTube chan nel in the following format: reaction to the video (expressing gratitude, new discoveries and insights gained from a particular video), ques tions to the speech, a reasoned statement of one’s vision. The role of the teacher during the implementation of such a project is also revealed (monitoring, mediating, advisory, supporting and evaluative). Criteria for evaluating students’ per formances are also presented. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | «Інноваційна педагогіка»;Випуск 53, Том 2. | |
| dc.subject | міждисциплінарний проектний метод | uk_UA |
| dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
| dc.subject | етапи проектного методу | uk_UA |
| dc.subject | продукт | uk_UA |
| dc.subject | відеопрезентація | uk_UA |
| dc.subject | сучасні технології | uk_UA |
| dc.subject | обмін професійним досвідом | uk_UA |
| dc.subject | роль викладача | uk_UA |
| dc.subject | критерії оцінювання | uk_UA |
| dc.title | "Досвід упровадження міждисциплінарного проектного методу між двома внз україни." | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32782/2663 6085/2022/53.2.6 | |
| dc.identifier.udc | 378.147.091.3:[378.016:81'243]:378. 4(477)(045) |