Репозитарій
Національної музичної академії України
ім. П. І. Чайковського

Інверсія притаманного погляду щодо виконання вокального циклу "Галицькі пісні" Левка Ревуцького на сучасному історичному етапі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гречишкіна, Ніна Фролівна
dc.date.accessioned 2025-10-08T08:54:52Z
dc.date.available 2025-10-08T08:54:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гречишкіна Н. Ф. Інверсія притаманного погляду щодо виконання вокального циклу "Галицькі пісні" Левка Ревуцького на сучасному історичному етапі. Проблеми практики. 2023 6(1). С. 59–73.. Проблеми практики. 2023. : Вісник київського національного університету культури і мистецтв.. С. 59–73. (Серія: Сценічне мистецтво ; т. 6). uk_UA
dc.identifier.issn 2617-1236
dc.identifier.uri http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1011
dc.description.abstract Метою статті є поглиблення виконавського розуміння унікальності вокального циклу «Галицькі пісні» (ор. 14) Левка Ревуцького в середовищі музикантів-виконавців, викладачів і здобувачів-піаністів класів концертмейстерської підготовки, а також у класах сольного співу. Методи дослідження. Використано методи аналізу нотних текстів різних за часом видань, результатів досліджень проблеми ХХ та ХХІ століть, методи аналогій та узагальнень, а також синтезу досвіду сучасників і власного досвіду. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше сформульовано рішення виконавських завдань вокального циклу, завдяки чому досягли інверсії притаманних регіональним стильовим особливостям фольклору Галичини, Гуцульщини, Буковини поглядів щодо відтворення національної характерності мелодики пісень, своєрідної ритміки, манери інтонування під час виконання вокального циклу Левка Ревуцького «Галицькі пісні». Доведено, що цей опус 14 є саме «вокальним циклом», а не «збіркою пісень». Висновки. Визначено, що синтетична музично-поетична основа жанру дає змогу співакам і студентам-піаністам ближче ознайомитися як з творчістю українських майстрів поетичного слова, так і зі зразками високої поезії інших народів світу. Наприклад, композиторів Л. Ревуцького, Ю. Іщенко (цикл «Календарні пісні») та інших, перспективи досліджень творчості кожного з яких мають неоціненне значення для сучасності. Розкрито, що зміст основних завдань у роботі над вокальним циклом Левка Ревуцького «Галицькі пісні» вказує на те, що його виконання в перспективі постійно потребує від співака та концертмейстера глибокого знання народних традицій музикування українських пісень, розуміння особливостей фольклору західноукраїнського регіону, ознайомлення з відповідними сторінками історії українського народу та, звичайно, опанування широкого арсеналу виконавських прийомів і доброї техніки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавничий центр КНУКіМ uk_UA
dc.subject українська народна пісня uk_UA
dc.subject вокальний цикл uk_UA
dc.subject композитор uk_UA
dc.subject піаніст uk_UA
dc.subject концертмейстер uk_UA
dc.subject інверсія uk_UA
dc.title Інверсія притаманного погляду щодо виконання вокального циклу "Галицькі пісні" Левка Ревуцького на сучасному історичному етапі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 781.6:78.087.6]:78.071.1(477)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу