Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Червінко, Євген | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-24T11:12:44Z | |
| dc.date.available | 2025-10-24T11:12:44Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.citation | Червінко Є. Досвід застосування методики CLIL на практичних заняттях з англійської мови фахового спрямовання зі студентами НМАУ ім. П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО. / Є. О. Червінко // Науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій «Інноваційна педагогіка», Випуск 63, Том 2. – Одеса, 2023. – С. 34–37. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://e-archive.knmau.com.ua/handle/123456789/1058 | |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено одній з актуальних проблем застосування методики CLIL у викладанні іноземних мов у закладах фахо- вої освіти. Зокрема представлено теоре- тичне підґрунтя для її впровадження й ана- лізу такого впровадження на практичних заняттях з англійської мови професійного спрямовання НМАУ ім. П. І. Чайковського. Передусім наведено наявні методичній науці визначення поняття CLIL, розкрито сут- ність згаданої методики у загальному розу- мінні, оскільки практика її застосування може варіюватися в залежності від певних умов здійснення навчального процесу. У статті також наведено основні види CLIL у залеж- ності від обсягу тем професійного спрямо- вання, які підлягають вивченню іноземною мовою, та кількості годин відведених на їхнє опанування (“soft”, “modular”, “hard”); виокрем- лено основні риси та складники CLIL, осно- вними з яких є навчання фахового предмету через мову, яку розглянуто не як самоціль, а як засіб («середа») передачі комплексу фахових знань. У цьому зв’язку розглянуто роль мовної підтримки, яку викладач мусить надати під час розгляду певної теми фахо- вого спрямовання, беручи до уваги розподіл лексичних одиниць на змістово-обов’язкові та змістово-сумісні. Важливою є також запропонована типологія видів діяльності в межах CLIL з переліком умінь, які певні види діяльності покликані розвивати (як мовлен- нєві, так і мисленнєві). У поданій статті увагу зосереджено також і на викладі досвіду впровадження згаданої методики, наведено приклади завдань, основних видів діяльності та представлено зразки мовної підтримки з боку викладача на практичних заняттях англійської мови фахового спрямовання в музичній царині. Завдяки розгляду тео- ретичних засад для провадження CLIL на практичних заняттях з англійської мови та представленню досвіду такого впро- вадження, зроблено висновок про переваги та позитивний вплив застосування такої методики на навчальні здобутки студентів. | uk_UA |
| dc.description.abstract | The article is devoted to one of the pressing prob- lems of using the CLIL methodology in teaching foreign languages in vocational educational institutions. In particular, the paper presents the theoretical basis for its implementation and the analysis of such implementation in practical Eng- lish language classes for specific purposes at Kyiv P. I. Tchaikovsky National Music Academy. First of all, the definitions of the concept of CLIL existing in foreign language teaching methodol- ogy have been put forward, the essence of the abovementioned method in its general sense is revealed, since the practice of its application can vary depending on certain conditions of the edu- cational process. The article also lists the main types of CLIL depending on the volume of profes- sional topics to be studied in a foreign language and the number of academic hours allocated to their learning (“soft”, “modular”, “hard”); the main features and components have been singled out, the main of which is the teaching of a professional subject through language, which is considered not as an end in itself, but as a means (“medium”) of transferring a body of professional knowledge. In this regard, the role of language support, which the teacher must provide when dealing with a certain professional subject, is also considered, taking into account the division of lexical units into content-obligatory and content-compatible ones. Of particular importance is the proposed typology of activity types within CLIL with a list of skills that certain types of activities are designed to develop (both speaking and reasoning). The given article also focuses attention on presenting the experience of implementing the methodology in question: examples of tasks, the main types of activities are given. In addition, examples of language support from the teacher in practical classes of English in the field of music are also presented. Due to the consideration of the the- oretical basis for the implementation of CLIL in practical classes of English and the presenta- tion of the experience of such implementation, a conclusion has been made about the advan- tages and beneficial impact of the use of such a methodology on the educational achievements of students. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | «Інноваційна педагогіка»;Випуск 63, Том 2. | |
| dc.subject | CLIL | uk_UA |
| dc.subject | предметно-мовне навчання | uk_UA |
| dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
| dc.subject | мовленнєві та мисленнєві вміння | uk_UA |
| dc.subject | складники методики CLIL | uk_UA |
| dc.subject | мовна підтримка | uk_UA |
| dc.subject | скаффолдинґ (scaffolding) | uk_UA |
| dc.subject | іноземна за фаховим спрямованням | uk_UA |
| dc.subject | «змістово-обов’язкова» та «змістово-сумісна» мова | uk_UA |
| dc.title | "Досвід застосування методики CLIL на практичних заняттях з англійської мови фахового спрямовання зі студентами НМАУ ім. П. І. Чайковського." | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/63.2.6 | |
| dc.identifier.udc | 378.147.091.3:[378.016:81’243]]: [378.6:78](477.411)НМАУ](045) |