Суть розробки, основні результати:
Посібник «Brush up your English!» покликаний надати здобувачам освіти немовних спеціальностей практичну можливість самостійно вдосконалити володіння англійською мовою загального вжитку (English for General Purposes) завдяки подальшому формуванню навичок і розвитку вмінь читання, слухання та письма в межах міжкультурного буденного спілкування, що обумовлюється реальним розвитком суспільства XXI століття, в основі якого лежать процеси глобалізації. Самостійному опануванню зазначених вище навичок та вмінь сприяє побудова посібника, яка містить дві частини. У першій подано три варіанти відповідних завдань на розвиток розуміння англомовних текстів через читання та на слух, вправи на вдосконалення писемного мовлення, а також покрокового пояснення лексичного і граматичного матеріалу завдань з метою полегшення сприйняття інформації, її смислову обробку та закріплення основних лексичних одиниць і граматичних структур. Наприкінці кожного варіанту є словничок основної лексики завдань із поясненням англійською та перекладом стрижневих понять українською мовою. У другій частині «Suggested answers» містяться обґрунтування правильних відповідей і тексти до завдань на розвиток розуміння на слух (транскрипти аудіосупроводу). Структура посібника і типи вправ у ньому допоможуть здобувачам освіти оптимально застосовувати різні способи організації самостійної роботи для ефективного засвоєння лексичного і основного граматичного матеріалу, а також аналітичної обробки інформації, що створить кращі передумови для успішного оволодіння фаховою англійською мовою (English for Specific Purposes) на практичних заняттях у внз. Лексичним підґрунтям слугують такі теми повсякденного спілкування, як: «Знайомство», «Родина, стосунки», «Улюблені види діяльності, хобі», «Подорож», «Покупки», «Навчання», що за стандартами Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти відповідають рівню А1 (Breakthrough) – А2 (Waystage). Посібник також охоплює такі граматичні теми: видо-часові форми дієслів, найчастотніші випадки вживання безособових форм дієслів, артиклів, займенників, прийменників.